וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה התלוננה: מאבטח בהופעה תקף אותי וגרם לי להפלת העובר

לילך אברמוב הגיעה עם שתי בנותיה להופעה בתל אביב, אלא שלטענתה כאשר ניגשו להצטלם עם כוכבי הילדים - היא נבלמה באלימות לכאורה: "המאבטח הפיל אותי על הרצפה ובעט בי". לדבריה, לא ידעה שהיא בהריון עד שנודע לה בבית החולים שהעובר מת

צילום: אבי כהן עריכה: מתן חדד
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רצינו להיכנס מאחורי הקלעים כדי להצטלם עם מיקי. נציג ההפקה אמר 'לא, אני לא מכניס, תחכו'". יובל המבולבל ומיקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרת תל אביב חוקרים תלונה של אם שהגיעה ביום שני עם שתי בנותיה להופעה של יובל המבולבל ומיקי במוזיאון תל אביב, שם לטענתה איש הפקה ומאבטח תקפו אותה, גרמו לה לחבלות ואף הביאו להפלת העובר שנשאה ברחמה, שעל קיומו ידעה רק בדיעבד.

תחילתו של האירוע בצהריים, כאשר לילך אברמוב הגיעה עם ילדיה להופעה וביקשה להיכנס אל מאחורי הקלעים כדי לפגוש את הכוכבים. לטענתה, המקום היה צפוף ובמהלך החיכוך נוצר עימות בינה לבין אחד המאבטחים מטעם ההפקה.

"הלכתי להצגה עם הבנות שלי", סיפרה. "בסיום רצינו להיכנס מאחורי הקלעים כדי להצטלם עם מיקי. נציג ההפקה אמר 'לא, אני לא מכניס, תחכו'. אחר כך כמה אימהות נכנסו ביחד. נכנסתי עם הילדה בת השנתיים וחצי על הידיים. הוא התחיל לדחוף אותי חזק, נתן לי אגרוף בחזה, העיף אותי על הרצפה. הוא היה באטרף, בעט לי בגב בחוזקה. לא יכולתי לנשום".

"הייתי מלאה בחבלות"

לטענת אברמוב, "מישהי הביאה לי מים, ואז הוא אמר לה 'מה את נותנת לה מים, זונה'. לא נשמתי מרוב לחץ. לא קרה לי כזה דבר בחיים. בשלב מסוים בא מאבטח, אמרתי לו 'שלא תעז לגעת בי'. אספתי את עצמי, יצאתי החוצה והזמנתי משטרה".

השוטרים שהגיעו למקום גבו עדויות מהנוכחים ולאחר מכן נסעה אברמוב והגישה תלונה בתחנת המשטרה. "משם נסעתי לבית החולים מאיר. הייתי מלאה חבלות". לדבריה, הרופא שאל אותה אם היא בהיריון אך היא השיבה בשלילה מאחר שלטענתה לא ידעה שהיא נושאת עובר ברחמה. "אחרי שעה בערך, הרופא חזר ואמר לי שאני בהיריון. שאלתי אותו אם יש סיכוי שהעובר נפגע, והוא שלח אותי לבדיקת אולטרסאונד". לדבריה, הבדיקה העלתה כי לתינוק אין דופק. "אני לא מעכלת את מה שקרה. גם הבת שלי בטראומה, היא לא מדברת מאז אתמול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לילך אברמוב, הותקפה בהופעה מוזיאון תל אביב, אפריל 2015. אבי כהן
"לא נשמתי מרוב לחץ, לא קרה לי כזה דבר בחיים". לילך אברמוב/אבי כהן

במשטרת מרחב ירקון הגיבו לדברים, וטענו כי האם ידעה על הריונה בטרם הגיעה לבית החולים: "האישה התקשרה למוקד 100 ולמקום הגיעה מיד ניידת סיור", נמסר. "היא דיווחה לשוטרים כי היא הותקפה ונדחפה על ידי מאבטח. במהלך התשאול, היא סיפרה כי היא חושבת שהיא בהריון והביעה חשש לשלומו של העובר. לאחר קבלת התלונה היא פונתה לבית החולים באופן עצמאי".

השוטרים פתחו בחקירה וגבו עדויות מכמה הורים שהיו עדי ראייה לאירוע, במקביל ניסו במשטרה לאתר מצלמות אבטחה באזור. עם זאת, טרם נעצרו חשודים בביצוע המעשה.

מ.מ הפקות, שאחראית על ההופעה, מסרה בתגובה: "מדובר באישה שפרצה גדרות בניסיון להיכנס אל מאחורי הקלעים. המשטרה הוזמנה למקום ונפתח תיק חקירה. כל מה שהיה לנו לומר, נאמר למשטרה. בשלב זה אנחנו מעדיפים לתת למשטרה לעשות את עבודתה ולהמשיך לשמח אלפי ילדים והורים במופע של מיקי ויובל בפסח".

(עדכון ראשון: 21:45)

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully