וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבריין מין הטריד ילדות בשוק הכרמל בתל אביב

6.4.2015 / 23:08

אחד המבקרים בשוק הכרמל הבחין בחשוד, שלדבריו התחכך בנערה ו"לא הסתפק" רק בה אלא המשיך לילדות נוספות, והזעיק את המשטרה. מעצרו הוארך ביומיים. "מדובר בעבריין שאוהב ילדות קטנות"

שוק הכרמל בתל אביב. יסמין סויפר
ניצל את העומס לביצוע העבירה לכאורה. שוק הכרמל/יסמין סויפר

עבריין מין חשוד כי ניצל את עומס המבקרים בתל אביב בימי החג על מנת לתקוף שוב: מבקר בשוק הכרמל הבחין היום (שני) בגבר בשעת מעשה, כשלדבריו, נצמד לנערות ולילדות והתחכך בגופן. הוא הזעיק את המשטרה, אשר עצרה את החשוד – דור דדי, בן 64, שריצה בעבר שלוש שנות מאסר בגין עבירות מין. בדיון בהארכת מעצרו, שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, האריך השופט שמואל מלמד את מעצרו ביומיים וקבע כי קיימת תשתית ראייתית סבירה המבססת חשד סביר נגדו.

"הוא נצמד לבחורה צעירה שעמדה ליד דוכן והתחיל לחכך את איבר מינו בישבנה", תיאר התושב שקרא למשטרה בדוח המעצר של דדי. לדבריו, "הוא עבר אחת-אחת ולא 'הסתפק' באחת. הוא סיים עם אחת, ועבר לשנייה". במהלך הדיון התייחס חוקר המשטרה רב-סמל יוני הירשהורן לעברו הבעייתי של החשוד, וציין כי "מדובר בעבריין שנורא אוהב ילדות קטנות".

לפני כחודשיים אירעה עבירת מין נוספת בילדים בשוק הכרמל, אז מוכר בשוק נעצר בחשד שביצע מעשי סדום בילד בן 12. על פי החשד, המוכר, נעים משען בן 61, הכיר את הילד, בנו של עובד בשוק, שהגיע באופן קבוע לסייע לאביו בעבודה. במשטרה חושדים כי הוא נהג להוביל את הילד לאחד המבנים בשוק שבבעלותו, שם היה מבצע בו מעשי סדום ומעשים מיניים שונים.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
"האחים מוסלי תכננו לחסל את היעד מספר אחת של המשטרה"
כץ: מי שדורש תחבורה ציבורית בשבת מייצג לרוב עמותות שמאל
התחזה לסוכנת דוגמנות ופיתה ילדות: "אל תשתפי את ההורים"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully