וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילויים, פקקים וטיולים בחול המועד: עדכונים שוטפים

550 אלף מטיילים פוקדים משעות הבוקר את הגנים הלאומיים, שמורות הטבע, הפארקים והיערות ברחבי הארץ. פארק "קיפצובה" שבקיבוץ צובה נסגר עקב עומס מטיילים וכך גם אגם מונפורט שבגליל המערבי. פקקים רבים בכבישי הצפון

מטיילים בחוה"מ פסח, חוף שיקמים בכינרת. אפריל 2015. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
מטיילים בחוף שיקמים בכינרת, היום/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

16:50: 550 אלף מטיילים פקדו את האתרים השונים ברחבי הארץ

כ-550 אלף מטיילים פקדו לאורך היום את הגנים הלאומיים, את שמורות הטבע, את היערות והפארקים ברחבי הארץ, הן של רשות הטבע והגנים והן של קק"ל. תנועה ערה במיוחד נרשמה באתרים שבהם התקיימו פעילויות לחג, ובהם הגן הלאומי בית שאן, הגן הלאומי קיסריה, הגן הלאומי אשקלון והגן הלאומי ממשית. כמו כן, גם באתרים גן לאומי ירקון אפק, גן לאומי בית גוברין, מערת הנטיפים, גן לאומי עין חמד ופארק אשכול הורגשה תנועת מטיילים ערה.

עומס מטיילים היה גם באתרי המים בצפון, ובהם שמורת טבע הבניאס, שמורת טבע תל דן, שמורת טבע עין אפק, שמורת טבע נחל יהודייה, גן לאומי חורשת טל, שמורת טבע נחל עיון ושמורת טבע שניר שהיו עמוסים ביותר, ואף הומלץ לא להגיע אליהם.

ברשת חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ילונו הלילה כ-11 אלף לנים בכל חניוני הלילה הפזורים ברחבי הארץ.

בתמונה הזו אתם רואים אנשים שיושבים בכניסה של הפארק העירוני של עפולה, ולא מורשים להכנס בגלל שהם אוכלים לחם. כן, כל אדם שב...

Posted by Michal Avivi on Sunday, April 5, 2015

15:30: עומסי תנועה בכבישים 85, 70, 90, 65 וכביש 92

צפון: בכביש 85 יש עומסי תנועה בין קדרים לעמיעד ובין כרמיאל לחנניה. בכביש 70 בין כליל לג'וליס ובין עין תות לאלייקים. בכביש 90 בין כנרת לכפר נחום, בכביש 65 בין מגידו לצומת הסרגל ובין עירון למי עמי. בכביש 92 יש עומס תנועה בין גמלא ליהודיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

14:00: אישה טוענת כי נאסרה עליה הכניסה עם חמץ לפארק בעבפולה

מיכל אביבי, שביקרה ביום שבת בפארק בעפולה נדהמה לגלות, לדבריה, כי משפחה התבקשה שלא להיכנס למקום מאחר שהגיעה עם חמץ. היא הוסיפה כי שומר בכניסה למקום ערך חיפוש בתיקיהם של באי הפארק. "ישראל של שנת 2015 - מחפשים לאנשים אוכל בתיקים. לא נשק, לא מטען חבלה, אוכל! אני לא אוסיף על זה כי נדמה לי שהמקרה מדבר בעד עצמו. חייבת רק להגיד שהיה לי קשה מאוד אתמול לעבור ליד האנשים האלה, שעה שהיו בעונש, ולהתעלם מרמיסת הדמוקרטיה הכל כך ברוטלית הזו לנגד עיניי", כתבה בפייסבוק.

בעירייה לא הכחישו זאת וטענו כי "אין שום שינוי במדיניות העירייה. מאז ומעולם אנחנו אוכפים את חוק החמץ בכניסה למוסדות ציבוריים. הפארק נבנה מכספי ציבור ולכן הוא מוגדר כמוסד ציבורי".

13:29: פארק "קיפצובה" שבקיבוץ צובה נסגר עקב עומס מטיילים

פארק "קיפצובה" הנמצא בקיבוץ צובה שליד ירושלים נסגר עקב עומס מטיילים. הנהלת האתר מבקשת מהציבור שלא להגיע אל הפארק ומדגישה כי בהמשך השבוע יש ליצור קשר לפני הגעה.

ברכת כהנים בכותל, אפריל 2015. טלי מאייר
רחבת הכותל, הבוקר/טלי מאייר

13:00: עומס מטיילים בשמורות הטבע שניר ונחל עיון שבגליל העליון

רשות הטבע והגנים דיווחה על עומס מטיילים כבד בשמורת הטבע שניר ושמורת הטבע נחל עיון שבגליל העליון. ברשות ממליצים שלא להגיע לאזור בקרוב.

12:49: עומסי תנועה בכבישים 75, 90, 77 ובכביש 6

צפון: בכביש 75 יש עומס מצומת השומרים ועד צומת ישי, בכביש 90 מצומת כנרת לכיוון חוף השיקמים ובטבריה יש עומס עד צומת מגדל. כמו כן, כביש 77 עמוס מטורעאן עד למחלף גולני בשני הכיוונים ובדרך עכו-נהריה יש עומס תנועה מצומת שומרת ועד צומת רגבה. בכביש 6 לכיוון צפון יש עומס תנועה ממחלף עירון עד למחלף עין-תות.

מבקרים באוהל המחאה נגד קידוחי הנפט בגולן, אפריל 2015. ענבר שקד דליות, מגמה ירוק, מערכת וואלה! NEWS
מבקרים באוהל המחאה נגד קידוחי הנפט בגולן/מערכת וואלה! NEWS, ענבר שקד דליות, מגמה ירוק

12:39: אגם מונפורט נסגר למבקרים; עומסי תנועה בכביש 89

אגם מונפורט שבגליל המערבי נסגר לקהל עקב עומס מבקרים. כתוצאה מכך נוצרו עומסי תנועה על כביש 89 בסמוך לאגם. המבקרים מתבקשים שלא להגיע למקום בזמן הקרוב.

12:00: אוהלי מחאה באתר קידוחי הנפט בדרום רמת הגולן

מטה המאבק נגד קידוחי הנפט ברמת הגולן וארגון "מגמה ירוקה" הקימו אוהלי הסברה למטיילים ליד מרכז המבקרים באתר קידוח חיפושי הנפט באזור נטור שבדרום רמת הגולן. אוהל ההסברה מושך אליו מטיילים רבים שמקבלים הסברים על הנזקים הבלתי הפיכים שקידוחי הפקת הנפט עלולים לגרום לכנרת ולמקורות המים החשובים בגולן ובגליל.

פסטיבל הילדים בחיפה, אפריל 2015. שלומי גבאי
פסטיבל הצגות הילדים בחיפה, אתמול/שלומי גבאי

11:22 עם ישראל בכנרת: 25 אלף נופשים באגם הלאומי

איגוד ערים כנרת מעדכן כי נכון לעתה פוקדים את חופי האגם הלאומי יותר מ-25 אלף נופשים. עם זאת, באיגוד מדגישים כי יש עדיין מקום רב לנופשים בכנרת וממליצים להגיע לחופים שבהם לא נרשמה תפוסה מלאה: חוקוק צפון, אמנון, דוגה, צאלון ושיזף-רותם. מתחילת החג בילו בחופי הכנרת יותר מ-50 אלף נופשים.

נוסף על כך, מזכירים באיגוד ערים כנרת כי ניתן להגיע לחופים באמצעות הסעות מיוחדות של "סובב כינרת", שאטלים המסיעים בחינם נופשים מטבריה לחופי הרחצה. הקו יוצא מבניין "גליל סנטר" ברחוב הגליל שבטבריה כל שעתיים, בין השעות 20:00-10:00, ומקיף את הכינרת פעם מדרום ופעם מצפון.

עומסי תנועה בכניסה לספארי ברמת גן, אפריל 2015. דרור עינב
פקקים ברמת גן, אתמול/דרור עינב

11:15: 5,000 מטיילים פוקדים את פארק הירדן

עשרות אלפי מטיילים פוקדים את אתרי התיירות והמים בגולן. כ-5,000 מטיילים הגיעו לפארק הירדן ואלפים נוספים למפל השחור והלבן, נחל אל-על, עין פיק, הזויתן, הפארק הוולקני בצפון הגולן, לשמורות הטבע ולגנים הלאומיים. הערב יתקיימו מופעי לילות ירח בגולן שיימשכו שלושה ימים ויכללו הופעות מוזיקליות.

מבקרים בספארי רמת גן , אפריל 2015. דרור עינב
הספארי ברמת גן, אתמול/דרור עינב

9:55: עומסי תנועה מהצפון ועד ירושלים

צפון: בכביש 85 יש עומסי תנועה מצומת קדרים ועד צומת עמיעד, בכביש 65 מצומת אום אל-פחם לכיוון צומת מגידו, בכביש 6 לכיוון צפון ממחלף עירון למחלף עין תות ובכביש 75 מצומת השומרים ועד צומת ישי. בדרך 70 יש עומסי תנועה ממחלף אליקים לצומת התשבי ובדרך החוף, ממחלף חבצלת ועד מחלף ינאי.

מרכז: באיילון צפון יש עומסי תנועה ממחלף חולון ועד מחלף לה-גווארדיה, בכביש גהה לכיוון צפון ממחלף אלוף שדה ועד מחלף גהה, בדרך 443 מצומת שילת לבאים מכל הכיוונים, ובכביש 1 ממחלף לטרון ועד מחלף שורש.

ברכת כהנים בכותל, אפריל 2015. טלי מאייר
ברכת כהנים בכותל, אפריל 2015/טלי מאייר

9:30: ברכת הכהנים בכותל המערבי

עשרות אלפי בני אדם משתתפים בברכת הכהנים המסורתית הנערכת בכל פסח וסוכות בכותל המערבי בירושלים. במסגרתה מברכים מאות כהנים את הקהל הרחב שמגיע מכל קצוות הארץ. המשתתפים זכו לשתי ברכות, בתפילת שחרית ובתפילת מוסף. רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ', הוביל את התפילה שבה השתתפו גם הרבנים הראשיים דוד לאו ויצחק יוסף. לאחר מכן ניתנה להם הזדמנות לחלוף על פני הרב.

ברכת כהנים בכותל, אפריל 2015. טלי מאייר
ברכת כהנים בכותל, אפריל 2015/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully