וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל פלט כדור מנשקו, ופגע בפניו של חברו הטוב

4.4.2015 / 13:53

לוחם בתותחנים התארח הלילה בבית חברו ביפו, ולפני שהשניים יצאו לבלות ביקש הראשון לאפסן את נשקו האישי. אז, מסיבה לא ברורה, נפלט כדור שפגע בפניו של החבר. הוא מאושפז במצב קשה מורדם ומונשם. החייל נחקר במצ"ח: "אין לי מושג איך זה קרה"

אילוסטרציה חייל צה"ל. GettyImages
החייל שב לביתו לרגל חופשת הפסח/GettyImages

צעיר בן 18 נפצע הלילה (שבת) באורח קשה ברחוב יהודה הימית ביפו כתוצאה מפליטת כדור מרובה של חברו, חייל צה"ל שחזר לביתו לרגל חג הפסח. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הצעיר לבית החולים וולפסון שבחולון כשהכרתו מעורפלת וכשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. בעקבות המקרה, נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח).

מחקירת המקרה עלה כי סמוך לחצות הגיע החייל המשרת בשירות סדיר בחיל התותחנים לבית חברו, שם הוא התכוון להעביר את הלילה. פרט לתיק, הוא הגיע גם עם נשקו האישי. השניים התכוננו לצאת לבלות, והחייל שאל את חברו היכן ניתן לאפסן או להסתיר את כלי הנשק בזמן היעדרם.

אז, תוך כדי השיח ביניהם, נפלט כדור שפגע בפניו של החבר. הלוחם הגיש לחברו שהתמוטט עזרה ראשונה והזעיק במקביל משטרה ומד"א. החבר אושפז בבית החולים וולפסון שם עבר ניתוח. הוא סובל משבר בלסת ומרסיסים, והוא עדיין מורדם ומונשם במצב קשה. החייל מסר למצ"ח גרסה מפורטת על השתשלות האירועים. "אין לי מושג איך זה קרה, לא ידעתי שיש כדור בבית הבליעה. ברגע שהבנתי שנפלט כדור, מיהרתי לתת עזרה ראשונה ולהזעיק עזרה", אמר.

עוד בוואלה חדשות
קרובי החייל המואשם בריגול מתעקשים: "הוא פותה ונוצל"
מזג האוויר לחג: ייתכן טפטוף, אבל נעים לטיולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully