וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצרוני על המפכ"ל: "מרוקאי שמנהל מאורת עברייני מין"

23.3.2015 / 14:03

אחרי שדנינו הנחה את ראש אגף החקירות לבדוק אם ישנו ממד פלילי בהתבטאויותיו של פרופ' אמיר חצרוני בשבוע החולף נגד מזרחים, הגיע תגובת הנגד: "מנהל בשגרה מאורת עבריינים עתירי פלאפלים עם פנסיה תקציבית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסערה נמשכת. אמיר חצרוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

סערת אמיר חצרוני נמשכת: כמה שעות אחרי שמפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הורה הבוקר (שני) לראש אגף החקירות, ניצב מני יצחקי, לבדוק אם יש ממד פלילי בהתבטאויותיו של הפרופ' בימים האחרונים נגד מזרחים בפייסבוק ובטלוויזיה, הוא פרסם פוסט נגדו פוסט נזעם בעמוד הפייסבוק שלו.

"מפכ"ל משטרה, שבשגרה מנהל מאורת עברייני מין עתירי פלאפלים עם פנסיה תקציבית, מבקש לשבור את השגרה עם חקירה פלילית נגד פרופסור בגלל שהפרופסור מתנגד לחוק השבות", כתב חצרוני". "זה קורה בעקבות 'תלונה' של חבר כנסת, שעד שנת 2006 טרם למד איך להשתמש במשקפת (עמיר פרץ - י"א). חדשות חמות שהפיץ דובר משטרת ישראל. אגב, גם המפכ"ל וגם חבר הכנסת ממוצא מרוקאי".

וואלה חדשות - עוד כותרות:
המלחמה הבאה מול חיזבאללה כבר תיראה אחרת לגמרי
לקראת הכרעה בבית הנשיא: יש עתיד לא ממליצה על אף מועמד
הותר לפרסום: חברי כנופיה נאשמים ברצח ברוטלי של צעיר בשדרות

הדיון הציבורי הנוקב סביב אמירותיו השנויות במחלוקת של חצרוני החל בשבוע שעבר, לאחר שכתב בפייסבוק נגד "כל מיני יהודים, וספק יהודים, וחצי יהודים ממדינות ליגה ג' שהגורם המאחד אותם הוא לנשק קמעות, לאכול חומוס, לשתות בורשט, לקחת קצבאות ולקבל אורגזמה מלריב עם העולם", שבגללם, לשיטתו, הפסיד המחנה הציוני לליכוד בבחירות.

למחרת, בעקבות פוסט שכתבה בפייסבוק הסופרת אלונה קמחי, שבו המליצה למצביעי הליכוד לשתות ציאניד, חיזק חצרוני את דבריה וכתב בפייסבוק כי "הצבעה לימין יכולה להיות אינדיקציה לפיגור שכלי".

כשנודע לו כי גולשים הגישו נגדו תלונה במשטרה על הסתה, כתב חצרוני פוסט נוסף, שבו טען: "אילו היינו צעירים ב-60 שנה, ואילו הייתי אוחז בתפקיד ממלכתי ראוי לי, למידותיי ולכישוריי - הייתי מתנגד חד משמעית להעלאתם ההמונית של יהודי המזרח ללא סלקציה מתאימה שתבטיח כי כעבור 60 שנה לא יהיה רוב לימין ולא יהיה קהל לעמיר בניון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפוסט שהחל את הסערה

שיאה של הסערה הגיעה אתמול. חצרוני, שהתארח באולפן תכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 קשת בטלוויזיה, התעמת עם אשת התקשורת אמירה בוזגלו, ואמר לה, בין השאר: "אני חושב ששום דבר רע לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם". לאחר שהדיון החל להתלהט, אמר לו המנחה יואב לימור כי אם הוא יתנצל על דבריו הוא מבקש שיצא מהאולפן. חצרוני לא הסכים להתנצל ועזב את המקום.

(עדכון ראשון: 10:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully