וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחה מהולה בעצב": בת נולדה להרוג בפיגוע הסנפלינג

23.3.2015 / 10:35

מוריה ערמי, אלמנתו של נתנאל ערמי, שנפל למותו במהלך עבודות סנפלינג בפתח תקווה בשנה שעברה, ילדה בת בסוף השבוע. "הוא לעולם לא יכיר את התינוקת", אמרה אמו של נתנאל. במשפחה עדיין מחכים לתשובות אחרי שהחשודים ברצח שוחררו

צילום: יותם רונן, ניב אהרונסון; עריכה: טל רזניק

(בני משפחתו של נתנאל ערמי בבית המשפט בנובמבר האחרון)

מוריה ערמי, אלמנתו של נתנאל ערמי, שנהרג בפיגוע הסנפלינג בפתח תקווה בשנה שעברה, ילדה בסוף השבוע בת בבית החולים ברזילי שבאשקלון. "זו שמחה מהולה בעצב כי הוא לא יזכה לראות את התינוקת", אמרה מרים ערמי, אמו של נתנאל, שמת בחודש ספטמבר אחרי שנפל מהקומה ה-11 במהלך עבודות סנפלינג.

"אנחנו ברגשות מעורבים", המשיכה האם השכולה והסבתא הטרייה. "מצד אחד שמחה על הלידה ועל כך שנשמה חדשה הגיחה לעולם, ומצד שני עצב שהיא לעולם לא תכיר את אבא שלה. זה קשה מאוד. זה לא היה פשוט למוריה ללדת בלי בעלה. החיסרון שלו מאוד מורגש – הוא היה אדם חם, מלווה ותומך".

עוד בנושא
הותר לפרסום: תאונת הסנפלינג – פיגוע לאומני
אמו של הפועל שנרצח בכתה: "אנחנו כמו במטווח"

מוריה, אשתו של נתנאל רואי עראמי עם התינוקת אפרת בביה"ח ברזילי, מרץ 2015. באדיבות המשפחה
מוריה ערמי ובתה אפרת/באדיבות המשפחה

התינוקת החדשה, אפרת, היא אחות לשני ילדים נוספים שנולדו לזוג: איתן בן השלוש ואביה בת השנתיים וחצי. מוריה הייתה בשלבים ראשונים של ההיריון עם אפרת כשנתנאל נהרג. "זה לא פשוט להתמודד לבד עם היריון ושני תינוקות", אמרה הסבתא. התינוקת, שנולדה מוקדם מהצפוי, אושפזה בפגייה של בית החולים ברזילי.

נתנאל רואי עראמי. פייסבוק, צילום מסך
נתנאל ערמי/צילום מסך, פייסבוק

בנובמבר האחרון, בעקבות חשיפת וואלה חדשות, התברר כי האירוע שבו ערמי מצא את מותו הוא פיגוע חבלני. זאת, אחרי שנמצא כי אלמוני חתך את חבל הסנפלינג שערמי היה מחובר אליו. השב"כ והמשטרה עצרו שלושה חשודים במעורבות בביצוע המעשה. הם שוחררו בתום חקירה ארוכה, לאחר שלא נמצאה הצדקה להמשך מעצרם, אולם החקירה בעניין נמשכת.
למרות ההכרה שקיבלה משפחת ערמי כנפגעי פעולות איבה, טרם הגיע בית המשפט להכרעה.

"אנחנו מנסים לקבל תשובות מהמשטרה, אבל הכול אטום", אמרה מרים ערמי. "הם מגמגמים, לא נתונים תשובות, הדבר היחיד שהם אומרים לנו שזה חסוי. ננסה לעורר את דעת הקהל, ניגש שוב לבית המשפט, ונדרוש תשובות - אין ברירה אחרת. עכשיו, במיוחד, כשהיא עם שלושה ילדים, צריך לעשות צדק. הכרה קיבלנו, אבל זה לא מסתכם רק בזה".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

אפרת, בתו של נתנאל רואי עראמי בביה"ח ברזילי, מרץ 2015. באדיבות המשפחה
התינוקת הרכה עדיין בפגייה/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully