וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר מחר: המשטרה תחל בבדיקת ההתנהלות במעון נתניהו

18.3.2015 / 13:11

יממה לאחר הבחירות, לוואלה חדשות נודע כי יחידת להב 433 תכנס ישיבה מכרעת ובה תגבש רשימת עדים שישפכו אור על האירועים במעון ועל התנהלותו של איש אמונם של הזוג נתניהו, עזרא סיידוף. ככל הנראה לא יהיה מנוס מחקירת שרה נתניהו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

יחידת להב 433 של המשטרה תקיים מחר ישיבה מכרעת בנוגע לבדיקת ההתנהלות במעון ראש הממשלה בנימין נתניהו – כך נודע היום (רביעי) לוואלה חדשות. יומיים בלבד לאחר סיום הבחירות, תחל המשטרה לגבש רשימה של עדים פוטנציאליים שיוכלו לשפוך אור על שאירע במעון, בהם עובדי המשכן, בעלי תפקידים ועוד.

היחידה הארצית לחקירות הונאה צפויה לזמן בשבוע הבא שורה ארוכה של עדים פוטנציאליים על מנת לברר את התנהלותו של עזרא סיידוף, סמנכ"ל נכסים ומשאבי אנוש במעון. לפי עדותו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, בפני חוקרי להב 433, סיידוף ידע "לסייע ולעגל פינות כשנתבקש לעשות זאת". לטענתו, הוא אף הורה להוציא חשבוניות פיקטיביות. המשטרה תנסה לברר עם סיידוף בשבוע הבא שורה של סוגיות, בהן סוגיית מחזור הבקבוקים וההוראה שלפיה כספי הפיקדון ניתנו לשרה נתניהו.

עוד בנושא:
שרה נתניהו: "טענות מני נפתלי נועדו להכפיש את שמי"
מני נפתלי: כך הגיע לידיי התצהיר הגנוז של שרה נתניהו
ההסבר של נפתלי על הדלפת תצהיר שרה נתניהו יוגש בסודיות

1862163

ראש הממשלה בנימין נתניהו ותומכי הליכוד בגני התערוכה בהכרזה על התוצאות, 17 במרץ 2015. רויטרס
לפי שעה לא התגבשה תשתית ראייתית המצריכה חקירה של ראש הממשלה/רויטרס

כמו כן, תיבדק גם סוגיית העסקתו של החשמלאי אבי פחימה בביתם הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה, ריהוט הגן שהועבר מהמעון לבית הפרטי ומקרים נוספים שעלו בעדותו של נפתלי ובמשטרה חושדים כי עלולים להיות פליליים. בין היתר, במשטרה יבחנו כיצד צבר הזוג נתניהו חובות פרטיים לעובדי המעון, אשר המדינה כיסתה אותם במקום השניים. מדובר בהוצאות קטנות ובהוצאות על שיפוצים של מעונות פרטיים, אשר שילמו מאבטחי ראש הממשלה מכיסם.

לאחר גביית עדויות מעמיקות מעובדי המעגל הקרוב במעון ראש הממשלה, צפויה המשטרה לחקור את כלל הצוות ואז תתקבל ההחלטה אם לחקור גם את שרה נתניהו. לפי שעה, עמדת המשטרה היא כי לא יהיה מנוס אלא לחקור אותה. כמו כן, בשלב זה לא התגבשה תשתית המצריכה לחקור את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כפי שהצהיר הן היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין והן מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית משפחת נתניהו בכניסה ללהב 433. פברואר 2015. ניב אהרונסון
"סיידוף ידע לסייע ולעגל פינות כשנתבקש לעשות זאת". מני נפתלי/ניב אהרונסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully