וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: דאעש החריב את קברו של סדאם חוסיין

16.3.2015 / 14:22

חדשות החוץ בדקה: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

צילום מסך

סוף לשמועות: נשיא רוסיה פוטין הופיע בצהריים בסנט פטרסבורג לפגישה עם נשיא קירגיזסטן. זאת לאחר 11 ימים שבהם לא נראה בציבור.

שרי החוץ של איראן וארצות הברית נפגשו הבוקר בלוזאן בניסיון לצמצם את הפערים בשיחות הגרעין לקראת סוף החודש. אמש נפגשו נציגים בכירים משתי המדינות, ודיווחו על התקדמות בדיונים הטכניים של השיחות.

קברו של סדאם חוסיין הוחרב אתמול במהלך הקרבות העזים בין לוחמי דאעש לצבא עיראק. מבנה הקבר הנמצא סמוך לעיר תיכרית נהרס עד היסוד, ודגלי האירגון הונפו על חורבותיו. שייריו של המנהיג העיראקי פונו מהאזור בשנה שעברה.

מאות אלפי בני אדם הפגינו אמש בברזיל בדרישה להדיח את הנשיאה דילמה רוסף, ומחו על השחיתות הגוברת במדינה ועל יוקר המחייה. ההפגנות התקיימו בעשרות ערים במדינה, ומשרד המשפטים הודיע בתגובה כי יבחן דרכים לטיפול במצב.

וקצת ממזג האוויר בעולם: במדינת האיים ונואטו שבאוקיינוס השקט ממשיכים היום לטפל בנפגעי סופת הציקלון האם, שהחריבה שלושה רבעים מהבירה פורט וילה והרגה לפחות שמונה בני אדם. מטוסים מסין ומאוסטרליה צפויים להגיע היום לאי ולהביא אספקה לבית החולים המרכזי, המטפל בעשרות הנפגעים מהסופה הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully