וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד המבלבל: החשוד דקר את חברו לעבודה?

14.3.2015 / 0:47

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של אלמוג יוסי ששון, אחרי שזה התנפל על עמיתו לשעבר במפעל ברמלה, הכה אותו ודקר אותו בפניו. אלא שאז הפתיעה הסנגורית והציגה סרטון מהאירוע - שבו, לטענתה, לא נראית כל דקירה. מה קבע השופט?

צילום: מצלמת אבטחה

הייתה דקירה או לא? שני גברים פוטרו באחרונה מעבודתם במפעל ברמלה, אחרי שהתגלע ביניהם סכסוך. מסיבה כלשהי, שטרם התבררה, נפגשו השניים בשבוע שעבר בקרבת המפעל, והתפתח ביניהם עימות שבמהלכו דקר אחד את חברו. החשוד במעשה, אלמוג יוסי ששון, רדף אחרי חברו לעבודה לשעבר, הלם בו ובעט בו. יתרה מזאת, לפי המשטרה, במהלך התקיפה אף שלף החשוד חפץ חד שבאמצעותו דקר את הגבר השני. אחרי כדקה עזבו השניים את הזירה.

שלשום נעצר ששון בידי המשטרה. במהלך הדיון בהארכת המעצר, ביקש החוקר בתיק רס"מ גיא קלדרון משופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת רטון להאריך את מעצר החשוד. הוא טען כי מצפייה בתיעוד האירוע ניתן היה לראות את החשוד דוקר את הקורבן בפניו.

עם זאת, אז הפתיעה הסניגורית של החשוד, עו"ד עידית קן ציפור, וטענה כי בידיה התיעוד שעליו מסתמכת המשטרה. לדבריה, מהסרטון לא ניתן לראות בשום שלב דקירה. הסרטון הוקרן בפני השופט, שהחליט בכל זאת להאריך את מעצרו של מרשה בארבעה ימים. הוא קיבל את עמדת המשטרה לאחר שזו הציגה עדות הנדקר לכאורה וכן דוחות של החוקרים שצפו בסרטון וטענו שזיהו דקירה באמצעות חפץ חד. לדבריו, "בהתחשב בטיב העבירות והתשתית הראייתית יש מקום להיעתר לבקשה".

עוד בנושא
שוב התפרעות בטיסה: נוסע תקף וקילל, הצוות סירב להתלונן
תיעוד: משפחה תוקפת רופא בבית חולים "השרון"
"אפתח לך את הפנים": קללות וצעקות בסניף פלאפון בראשון לציון

(עדכון ראשון: 20:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully