וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת המומה ממות הספורטאים בהתרסקות בארגנטינה: "עצב עצום"

אחרי ששמונה מאזרחי המדינה, בהם שלושה ספורטאים, נהרגו בתאונת מסוקים בזמן שצילמו תכנית ריאליטי, בצרפת ובעולם הספורט מתקשים לעכל את הבשורה. "בין השגרירים הטובים ביותר של ארצנו"

צילום: צילומי חובבים, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק, ניב פוקס; קריינות: לירון בארי

בעקבות תאונת המסוקים שאירעה הלילה בארגנטינה ובמהלכה נהרגו שמונה צרפתים, בהם ספורטאים מפורסמים, צרפת שרויה היום (שלישי) באבל כבד. במקביל, הודיעה התביעה במדינה כי חוקרים צרפתים נמצאים בדרכם לזירת התאונה כדי לחקור את נסיבותיה.

הקבוצה טסה במערב ארגנטינה לצורך צילומי תכנית ריאלטי בסגנון הישרדות, ובין ההרוגים היו השחיינית האולימפית קמיל מופה בת ה-25, המתאגרף האולימפי אלכסיס וסטין בן ה-28, והשייטת פלורנס ארטו, בת ה-57.

"מותם של אזרחינו מסב לנו עצב גדול", אמר נשיא צרפת פרנסואה הולנד. ראש ממשלתו מנואל ואלס צייץ בטוויטר על "הצער העצום" שהוא חווה וכתב כי "כל צרפת מתאבלת היום". ראש ממשלתו מנואל ואלס צייץ בטוויטר על "הצער העצום" שהוא חווה וכתב כי "כל צרפת מתאבלת היום". כמו כן, שרת התרבות פלר פלרין אמרה בריאיון לרשת BFM כי שלושת הספורטאים היו "בין השגרירים הטובים ביותר של ארצנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחיינית קמיל מופה/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת התרסקות מסוק – ארגנטינה, 10 במרץ 2015. AP
זירת ההתרסקות בארגנטינה/AP

גם בעולם הספורט הביעו ספורטאים תדהמה ממותם של עמיתיהם. "אנחנו המומים למשמע החדשות העצובות", אמר נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך. "מחשבותינו נמצאות עם המשפחות ועם החברים של האתלטים הגדולים הללו שאיבדנו".

לדבריו, "עולם הספורט והמשפחה האולימיפית איבדה שלושה מחבריה הבולטים", וכינה אותם אלופים ומודל לחיקוי. שחקן הכדורגל לשעבר סילוואן ווילטורד, ששיחק בקבוצת ארסנל האנגלית ובנבחרת צרפת והשתתף אף הוא בעונה הנוכחית של התכנית כתב ברשתות החברתיות: "אני המום, אני לא יכול לדבר. אני מפוחד".

התרסקות שני מסוקים במערב ארגנטינה, שבה נהרגו ספורטאים צרפתיים, מרץ 2015. AP
זירת ההתרסקות בארגנטינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully