וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם זה הנהג החצוף בעולם? מסביב לעולם בדקה

9.3.2015 / 15:58

חדשות החוץ בדקה: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

47 סנאטורים רפובליקנים כתבו מכתב פתוח למנהיג איראן חמינאי, והזהירו כי בסמכותם לבטל כל הסכם גרעין שייחתם בין ארה"ב לטהראן. ככל הנראה מדובר בניסיון להפעיל לחץ על ממשל אובמה, כדי שיאפשר לקונגרס לפקח על הסכם הגרעין המתגבש.

רשת סקיי מדווחת כי 3 הנערות שנעלמו מביתן בלונדון בחודש שעבר נמצאו בעיר רקה, בירת המדינה האיסלאמית בסוריה. בבריטניה חוששים כי אנשי דאעש לא יאפשרו ל-3 לצאת מסוריה מרצונן.

שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און הביע תמיכה מפתיעה בזכויות הנשים בארצו. ביטאון מפלגת השלטון בפיונגיאנג דיווח כי קים הורה להעביר תמרוקים ומזון לנשות הטייסים בצבא קוריאה בכל רחבי המדינה.

עוברי אורח בבייגי'נג תיעדו עימות סוער בין נהג מכונית ספורטיבית לבין שוטרי תנועה שדרשו ממנו לעצור במחסום. הנהג ניסה להימלט, והשוטרים היכו את המכונית באלות - רק כדי לגלות שהנהג מצליח לחמוק מבעד למחסום ולברוח. אחרי כמה שעות, נעצר הנהג אחרי שהתנגש במכונית אחרת.

וקצת ממזג האוויר בעולם: מוזיאון האומנות של פילדלפיה הפך למגלשה ענקית, אחרי ששלג כבד הצטבר על מדרגות האתר המפורסם. עשרות בני אדם הגיעו בסוף השבוע האחרון למוזיאון, ונהנו מגלישה ספונטנית, גם אם מקרטעת למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully