וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובת אתר המפלגה הקומוניסטית בגרמניה: "סקס וסמים 2002"

רויטרס

20.9.2002 / 0:12

כתובת האינטרנט www.sexunddrugs2002.de מפנה לאתר המפלגה, בו מפורטות עמדותיה בנושאים אלה; אתר מפלגת השלטון מציג את מועמד האופוזיציה כדארת' ויידר; בחירות נוסח גרמניה

רבים סבורים שפוליטיקה היא עסק משעמם לקשישים בגיל פנסיה, אך בגרמניה מאמינים שאפשר גם אחרת. המפלגה הקומינסטית לשעבר פי.די.אס, למשל, רכשה את הדומיין "סקס וסמים 2002" (www.sexunddrugs2002.de). הגולשים לכתובת זו מופנים לאתר המפלגה, ומתבשרים על עמדות המפלגה בנושא היחסים שבינו ובינה ותוכנית הלגליזציה של הקנאביס במקביל למאבק בסמים קשים.

אפילו מפלגת השלטון, הסוציאל-דמוקרטים, מכניסה צבע לאינטרנט. באתר "לא מתאים לשלטון" (www.nichtregierungsfaehig.de) שתוקף את מפלגת האופוזיציה הנוצרית-דמוקרטית, מוצג המועמד למשרת הקאנצלר, אדמונד שטויבר, כדארת' ויידר האימתני "ממלחמת הכוכבים" כשבידו כוס בירה בווארית. חבריו של שטויבר למפלגה הנוצרית-דמוקרטית ואנשי מפלגת הליברלים-הדמוקרטים, מוצגים אף הם כדמויות מגוחכות מסרטים מצוירים.

המפלגה הנוצרית-דמוקרטית, כיאה למפלגת ימין שמרנית, מגיבה במתינות עם האתר "עובדות בחירות" (www.wahlfakten.de). האתר מזמין את הגולשים לערוך השוואות לא מחמיאות בין הבטחותיהם של הקאנצלר גרהרד שרדר ושר החוץ ממפלגת הירוקים, יושקה פישר, ובין מעשיהם בפועל. כמו כן מקפידה המפלגה לכנות את פישר בשם "ג'וזף" ולא בשם "יושקה" המועדף עליו.

קאנצלר כבקשתך

אך לא חייבים לנקוט עמדה בבחירות. באתר "ריקוד פדרלי" (www.bundesdance.com) אפשר להרקיד את דמויות המועמדים ולגרום להם "להזיע" בשביל הקול בקלפי. מי שעדיין לא השתכנע מההיצע, יוכל לגלוש לאתר "ייפי" (www.yippy.de/wahlen2002) – בו אפשר להרכיב קאנצלר כבקשתך – מהשיער, העיניים, האף והסנטר של המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully