וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה בלבד אחרי האירוע: שופך המשקה על זועבי נאשם בתקיפה

ארטמי קזרוב, בן 28 מרמת גן, נאשם גם בהתפרעות במהלך פאנל פוליטי שבו השתתפה חברת הכנסת מהרשימה המשותפת. בהמשך היום יוגש כתב אישום נגד חשוד בתקיפת יועצת התקשורת של בל"ד בכנס

צילום: דוד קורן, אבי כהן, צילום חובבים; עריכה: יאיר דניאל

יממה בלבד לאחר האירוע שבו שפך פעיל הימין ארטמי קזרוב, בן 28 מרמת גן, משקה על ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) במהלך פאנל פוליטי, לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגדו בגין תקיפה והתפרעות. הפרקליטות ביקשה לשחררו בתנאים מגבילים, ובית המשפט פסק כי הוא ישהה במעצר בית עד ה-12 במרץ.

במקביל הוארך מעצרו של חשוד בתקיפת יועצת התקשורת של בל"ד מחוץ לאולם הפאנל אתמול, ובהמשך היום יוגש גם נגדו כתב אישום.

עוד בוואלה חדשות:
מטוס "טורקיש" ועליו ישראלים היה מעורב בתאונה בנחיתה בנפאל
מנהל מחלקה הושעה בשל חקירת חשד שתקף מינית רופאה
השוטר החשוד בהרג הצעיר ברהט הוצב בתפקיד חדש

ארטמי קזרוב, התוקף של ח"כ חנין זועבי, מרץ 2015. ראובן קסטרו
החשוד בשפיכת משקה על זועבי בבית המשפט, היום/ראובן קסטרו

פרקליטו של קזרוב, עו"ד איתמר בן גביר, מתח ביקורת על המהירות שבה הוחלט להאשים את קזרוב. "חבל שהפרקליטות לא מגלה זריזות שכזאת כאשר אונסים ילדות וכאשר מכים קשישים ופוגעים בנערים", אמר עו"ד בן גביר. "נדמה שהיועץ וינשטיין סבור שדמה של חנין זועבי סמוק יותר משל רוב אזרחי ישראל, שלא לדבר על כך שאפילו כאשר חברי כנסת מהימין הותקפו מעולם לא ראינו ולא שמענו על זריזות שכזאת. כולנו ראינו בצילומים שזועבי ופעיליה השתוללו, ולכל הפחות הייתי מצפה שכתב אישום מקביל היה מוגש נגדה. מבלי להקל ראש, מדובר באירוע של שפיכת מים ונבקש מבית המשפט לשחרר מרשי באופן מידי".

אמש דחה בית המשפט את הערר שהגיש קזרוב בבקשה להשתחרר ממעצר. לפני הדיון בערר עשה החשוד תנועה מגונה לעבר מצלמות כלי התקשורת שהיו במקום. "אם הייתה לי תעודת זהות ירוקה, אני לא הייתי פה. היו זורקים אותי בחזרה הביתה", אמר החשוד. כשנשאל אם הוא מתחרט על מעשיו, השיב: "עם ישראל חי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חנין זועבי הותקפה בכנס ברמת גן. ראובן קסטרו
זועבי לאחר האירוע, אתמול/ראובן קסטרו

החשוד, תושב רמת גן בן 28, נעצר לאחר שעל פי החשד שפך משקה על ח"כ זועבי במהלך פאנל בחירות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים בעיר. בעקבות זאת התפתחה קטטה על הבמה ובהמשך הותקפה יועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי, ככל הנראה במוט בראשה, מחוץ לאולם.

"פעמים רבות אומרים שנחצו קווים אדומים, היום אכן נחצה קו אדום", אמרה אתמול זועבי בתגובה על האירוע. "מדובר באקדמיה שלא יכולה להגן על חופש דיבור של האורחים שלה, על חופש דיבור של חברת כנסת בכנס שמדבר על פמיניזם ועל זכויות נשים, כשגם שופכים משהו על חברת כנסת. מדובר גם בחברת כנסת יהודייה, שולי מועלם, שהרביצה לסטודנטית ערבייה. זו לא רק קבוצה, זו קבוצה שמוגנת ומאובטחת על ידי הקונצנזוס".

פעיל הימין ברוך מרזל, המוצב במקום הרביעי ברשימת "יחד" של חבר הכנסת אלי ישי, התייחס לאירוע ואמר: "הבטחנו - וקיימנו! חנין זועבי הוזמנה היום להרצות במרכז האקדמי ברמת גן, וכפי שאמרתי בבוקר שאעשה הכול כדי לא לתת לה לדבר – אכן קרה", כתב בפייסבוק. "פעילי עוצמה יהודית היקרים, יחד עם הסטודנטים שהשפיות במדינת ישראל יקרה להם – פוצצו את הכנס וחנין זועבי הורדה בכוח על ידי כוחות הביטחון מהבמה. קץ בקלפי – כי חייבים למחוק לה את החיוך!"

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully