וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: צפו בצעיר ש"השתלשל בעירום מארמון המלכה"

1.3.2015 / 16:00

חדשות החוץ בדקה: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

מוחמד אמווזי, עורף הראשים של דאעש המכונה "ג'ון הג'יהאדיסט", סיפר כי רצה להתאבד בעזרת כדורי שינה, אחרי שנציג המודיעין הבריטי יצר עמו קשר ב-2010 וגרם לו לחשוב שהוא עומד להיעצר. אמווזי התכתב עם עיתון בבריטניה, ותוכן השיחה נחשף הבוקר.

ערוץ טלוויזיה במוסקבה פרסם הקלטה ממצלמת אבטחה, המתעד את הרגעים האחרונים בחייו של בכיר האופוזיציה בוריס נמצוב, שנרצח ביריות סמוך לקרמלין בליל שישי. על פי ההקלטה, מסתמן כי המתנקשים הכירו מראש את המסלול שבו צעד נמצוב עם חברתו הצעירה.

כלי התקשורת בטורקיה הפיצו צילומים המתעדים את שלוש הנערות שנמלטו בלונדון, וככל הנראה חצו את הגבול כדי להצטרף לדאעש בסוריה. התמונות צולמו לפני שבועיים, ביום שבו נעלמו הנערות מביתן.

סרטון שהופץ באינטרנט מתעד צעיר משתלשל מחוץ לאחד החלונות בארמון בקינגהאם כשהוא עירום כביום היוולדו. בלוגים רבים טוענים כי הסרטון מזויף, אך הדבר לא הפריע לגולשים השונים שצפו בסרטון מאות אלפי פעמים.

ומעט ממזג האוויר בעולם: המוני בני אדם צעדו בסוף השבוע על אגם קפוא בוויסקונסין כדי להגיע למערות הקרח המפוארות של המדינה. התופעה הייחודית נוצרת כאשר הרוחות העזות מקפיאות את המים המטפטפים במערה, שבדרך כלל מוקפת מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully