וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גנב את מכוניתו של אחיו הנכה וסחט את אמו תמורתה

25.2.2015 / 23:27

"תשלמי עשרת אלפים שקל, או שלא תקבלי את המכונית", אמר הבן לאמו בעודה מגישה תלונה במשטרה. על פי החשד, הנער גנב כסף מאמו ואת הרכב של אחיו, אך השוטרים עלו על עקבותיו באמצעות מערכת "איתוראן" – ועצרו אותו

ניידת משטרה. מגד גוזני
הנער חשוד הן בעבירה של גניבת רכב והן סחיטה/מגד גוזני

אמו של נער נכה מראשון לציון נאלצה להגיע אתמול לתחנת המשטרה בעיר ולהגיש תלונה לא שגרתית, נגד בנה השני. זאת, לאחר שגנב את המכונית של אחיו, המותאמת לבעלי מוגבלות, וניסה לסחוט את אמו. הבן החשוד בגניבת המכונית ובסחיטה, בן 17 וללא רישיון נהיגה, נעצר לאחר שהשוטרים הצליחו לעלות על עקבותיו. בית משפט השלום בעיר האריך היום (רביעי) את מעצרו בשלושה ימים.

תחילת הפרשה אתמול בערב, לאחר שעל פי החשד, הבן גנב מהאם את התיק שלה ובו ארנק עם כסף מזומן, כרטיסי אשראי ומסמכים נוספים, לקח את כלי הרכב המיוחד של אחיו – ונסע. האם הגיעה לתחנת המשטרה וגוללה בפני החוקרים, בפיקודו של מפקד התחנה ניצב-משנה איציק מנשה, את מה שאירע זמן קצר לפני כן. בעודה משוחחת עמם, היא קיבלה מבנה את שיחת הסחיטה. "בשלב זה הבין החוקר כי היא מדברת עם הבן החשוד בגניבה, וביקשה ממנה להעביר את הטלפון למצב רמקול", סיפר גורם במשטרת מרחב השפלה.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
"לזוג ממוצע שרוצה לקנות דירה – אין סיכוי בלי עזרה מההורים"
יועצו הבכיר של נתניהו הופתע מנאומו בקונגרס
בת 17 "סירבה לחיזורים" ונדקרה בידי צעיר בבית ספר בצפון

"תשלמי עשרת אלפים שקלים במזומן, או שלא תקבלי את המכונית בחזרה", אמר לה בנה בטלפון כשהשוטרים מקשיבים לשיחה. "היה לנו ברור שהוא מנצל את המצוקה של האם, כי הרכב הוא הכלי שבאמצעותו האח הנכה יכול להתנייד, והמשפחה זקוקה לו", סיפר הגורם. האם סיפרה לחוקרים כי בכלי הרכב, ואן מסוג "סיטרואן", מותקנת מערכת איתור לווייני של "איתוראן". לפיכך, הורה מפקד התחנה לחוקרים לפנות לחברה על מנת לאתר אותו.

הרכב אותר במהרה במרכז ראשון לציון, ולמקום נשלחו שוטרי סיור ושוטרי בילוש אשר ארבו לנער עד שישוב לוואן החונה. "הבנו שהנער עשוי לשוב לרכב ולכן הצבנו את המארב במקום", סיפר הגורם. "ואכן, אחרי כמה דקות נראו הנער וחברו מגיעים לרכב ונכנסים אליו כדי לנסוע מהמקום". השוטרים הגיעו לנערים עוד בטרם הם הספיקו לנסוע מהמקום ועצרו אותם בגין חשד לגניבה, לנהיגה ללא רישיון ולסחיטה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully