וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס האוסקר האלטרנטיבי של שגריר ישראל באו"ם

23.2.2015 / 23:25

בנאום של רון פרושאור במועצת הביטחון בדיון לציון 70 שנה להקמת הארגון, הוא "חילק" "פרסי אוסקר" למדינות שונות ולארגוני טרור כאות "הוקרה" על התנהלותן בשנה האחרונה. הזוכות הגדולות: איראן וחיזבאללה

עלי חמינאי בטקס חלוקת דרגות בטהראן. איראן, נובמבר 2014. לשכת המנהיג, אתר רשמי
"השחקנית הראשית". המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי, נובמבר 2014/אתר רשמי, לשכת המנהיג
"על תמיכה בלתי מעורערת במשטר אסד, וסיוע לטבח במאות אלפי בני אדם, האוסקר מוענק לחיזבאללה"

יממה לאחר טקס האוסקר הנוצץ שנערך בהוליווד, "הגיע" הפרס היוקרתי בעולם הקולנוע גם לבימת האומות המאוחדות: שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, "חילק" "פרסי אוסקר" מיוחדים למדינות שונות החברות בארגון הבינלאומי, כמו גם לארגוני טרור, לאות "הוקרה" על התנהלותן בזירה הבינלאומית בשנה האחרונה. פרושאור ערך את ההשוואה המשעשעת בנאום שנשא בפני מועצת הביטחון של האו"ם במסגרת דיון שציין 70 שנה לייסוד הארגון.

"אתמול בלילה עיניהם של מיליונים נישאו לעבר הוליווד", אמר פרושאור בנאומו. "אם האוסקר לשמירה על שלום ובטחון בעולם היה ניתן היום באו"ם, לא הייתי מופתע אילו המועמדים הבאים היו קוטפים את הפרס הנכסף: ראשית, בקטגוריית השחקנית הראשית, על גילום תפקידה כמדינה שוחרת שלום, בזמן שהיא מפתחת נשק גרעיני, מכחישה את השואה ומאיימת על קיומן של מדינות אחרות, האוסקר מוענק ל- איראן".

פרושאור המשיך עם "חלוקת הפרס" ועבר לשחקנית המשנה: "על תמיכה בלתי מעורערת במשטר אסד, וסיוע לטבח במאות אלפי בני אדם, האוסקר מוענק לחיזבאללה". גם מדינות ערב זכו ל"פרסים", כאשר סעודיה הוזכרה בקטגוריית האפקטים "כמעט ללא תחרות, על האופן המרהיב שבו היא מעלימה נשים מהמרחב הציבורי". ומה לגבי הפלסטינים? "פרס העריכה הטובה ביותר מוענק לרשות הפלסטינית, על שכתוב ההיסטוריה. זאת, על אף שהפלסטינים כבר קבלו מספיק פרסים מהארגון הזה".

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא נאום מוקלט בפני פעיליו בדאחייה בביירות, ינואר 2015. רויטרס
"סיוע לטבח במאות אלפי בני אדם". תומכי חיזבאללה בחודש שעבר/רויטרס

פרושאור חתם את נאומו בהצרה שלפיה "אם אנחנו רוצים להשיג שלום ובטחון בעולם האמתי, הגיע הזמן להוריד את המסך על תיאטרון האבסורד של הארגון הזה, שבו ערב הסעודית היא חברה במועצה לזכויות אדם ולחיזבאללה יש השפעה על מועצת הביטחון. עלינו להחזיר למרכז הבמה את הערכים שעליהם מושתת ארגון האומות המאוחדות".

לפניות לכתב – amir.tibon@walla.co.il

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully