וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: המהפך של ההומלסים בלוס אנג'לס

19.2.2015 / 9:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הסערה החורפית כבר כאן: שלג קל החל לרדת הבוקר ברמת הגולן ובצפת ובהמשך היום הוא צפוי להתפשט לגליל וגם לירושלים. בבירה וביישובים רבים באזור הצפון יסתיימו היום הלימודים בשעה 12:00.

חשד לרצח בשדרות: צעיר בן 25 נדקר אמש למוות בקיוסק ברחוב יהדות איטליה בעיר. הצעיר מוכר למשטרה בגין מעורבותו בעבירות סמים ורכוש. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשוד בדקירה.

יותר מ-400 אלף בני אדם השתתפו הלילה בצעדת מחאה ברחובות בואנוס איירס, בדרישה לקבל תשובות על הנסיבות שהובילו למותו של התובע אלברטו ניסמן.

ספרים מכל רחבי לוס אנג'לס התגייסו לספר חסרי בית בכל רחבי העיר, במסגרת פרויקט שנועד לנפץ את הסטיגמה על מחוסרי דיור ולהראות שהם לא שונים מכל אדם אחר. חסרי הבית שהתנדבו לפרויקט יצאו ממנו עם מראה חדש, ותחושה חמימה בלב. הסרטון צבר למעל למיליון צפיות ברשת.

תחזית מזג האוויר: היום ירד גשם לסירוגין מצפון הארץ ועד לצפון הנגב מלווה ברוחות חזקות. שלג ירד בהמשך היום בחרמון, בצפון הגולן, בהרי הגליל ובירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully