וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הבחור שגייס את סבא שלו לעזור לו בדייטים בטינדר

18.2.2015 / 15:41

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו קיים היום הערכת מצב מיוחדת בחרמון כחלק מההיערכות לסופה. לדברי דנינו, אגף התנועה נערך לחסימות צירים במקרה הצורך ויתוגברו מוקדי 100. ביישובי הצפון החלו להצטייד במזון ובציוד חירום לקראת השלג.

אדל ביטון בת ה-4 שנפצעה אנושות מידויי אבנים בשומרון לפני כשנתיים והלכה אתמול לעולמה לאחר שלקתה בדלקת ריאות, הובאה בצהריים למנוחות. אלפים ליוו אותה בדרכה האחרונה.

ארגון המורים הודיע היום כי החל מ-1 במרץ לא יצאו מורי התיכונים לטיולים השנתיים. זאת לטענתם, כיוון שמנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן לא עמדה בהתחייבויותיה כלפי הארגון.

אית'ן קול לא נחל הצלחה עם אפליקציית הדייטינג טינדר והחליט לגייס לעזרתו לא אחר מאשר את סבא שלו בן ה-89. הסב החביב אמור לפגוש את הבנות ולהקסים אותן, ואז הנכד נכנס לתמונה. למרבה הצער, התרגיל אמנם שעשע את הבנות, אבל אף אחת מהן לא חזרה לפגישה נוספת.

תחזית מזג האוויר: מחר ירד גשם לסירוגין מצפון הארץ ועד לצפון הנגב מלווה ברוחות חזקות. בחרמון, בצפון הגולן ובהרי הגליל ירד שלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully