וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון ה"הר שטירמר"

18.2.2015 / 12:24

צילום מסך

סרטון ה הסרטון שהפיץ ועד מתיישבי השומרון בסוף השבוע האחרון נגד ארגוני השמאל, נעשה בתיאום המועצה

הסרטון שהפיץ ועד מתיישבי השומרון בסוף השבוע האחרון נגד ארגוני השמאל, נעשה בתיאום המועצה האזורית שומרון - כך נודע היום (רביעי) לוואלה חדשות. עם פרסום הסרטון ברשתות החברתיות התכחשה לו המועצה האזורית, שמסרה כי "הסרטון המדובר לא קשור למועצה האזורית שומרון ואינו על דעתנו". אלא שהיום נודע כי ממלא מקום ראש המועצה יוסי דגן ידע על הסרטון ואף ביקש לערוך בו שינויים.

הסרטון, שעורר זעם רב ברשת, מדמה גורמים באיחוד האירופאי לנאצים ואת ארגוני השמאל לבוגדים שמשתפים פעולה עם הנאצים נגד עם ישראל. בסרטון מוצגת דמות בשם "הר שטירמר", רמיזה לעיתון האנטישמי שהסית נגד יהודים בגרמניה בתקופת מלחמת העולם השנייה, והיא שולחת יהודי בעל אף ארוך המייצג את ארגוני השמאל להביא לה ידיעות שקריות נגד צה"ל ונגד ישראל בכלל. בסוף הסרטון מופיעים סמליהם של ארגוני שמאל רבים כמו "שלום עכשיו", "בצלם" ו"הקרן החדשה לישראל", עם הכיתוב "האירופאים אולי נראים לכם היום אחרת, אבל אתם נראים להם בדיוק אותו דבר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה חדשות, נשמע ממלא מקום ראש המועצה, יוסי דגן, מותח ביקורת על מנכ"ל הוועד, שגיא קייזלר, על כך שהשינויים שהוא ביקש לא בוצעו בסרטון ומבקש שלא יופץ. בין היתר, מציין דגן כי הקטע האחרון שבו נצפה פעיל השמאל תולה את עצמו לא שונה לבקשתו. בהמשך הוא נשמע צועק על קייזלר ואומר: "יש גבול כמה המועצה תוכל לספוג מהוועד". לאחר מכן דגן חוזר ואומר כי הוא ביקש ממנו לשנות את הסרטון. "הוועד לא סופר את המועצה ובגללם המועצה סופגת את כל האש", הוסיף דגן לקראת סוף השיחה. עוד ציין דגן כי סיום הסרטון הוא "איום ונורא" וכי יש סיכוי שיתבעו את הוועד תביעת דיבה.

מוועד המתיישבים סרבו להגיב לנושא ומהמועצה האזורית שומרון טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully