וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שחזור התאונה בחולון שבה נפצעה קשה בת 8

17.2.2015 / 16:16

חוקרי המשטרה שחזרו את התאונה שאירעה לאחר שהילדה יצאה משער בית הספר "דינור" בעיר. בבדיקה נמצא כי מערכת ההיגוי והבלמים היו תקינים והתחזקה הסברה שלפיה נהגת כבת 60 לחצה על דוושת הגז במקום על הבלמים ופגעה בילדה

צילום: דוד קורן, עריכה: מתן חדד

חוקרי אגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב שחזרו בשעות הצהריים (שלישי) את תאונת הדרכים הקשה בחולון, שבה נפצעה באורח קשה ילדה בת שמונה.

בבדיקה נמצא כי מערכת ההיגוי והבלמים היו תקינים. השחזור חיזק את הסברה הראשונית שלפיה נהגת כבת 60, שהגיעה לאסוף את נכדתה מבית הספר "דינור" ברחוב זלמן ארן בעיר, לחצה על דוושת הגז במקום על הבלמים, איבדה שליטה על כלי הרכב, עלתה על המדרכה ופגעה בילדה אחרת. זאת, לעיני עשרות תלמידים שיצאו מבית הספר. "איתרנו עשרה עדי ראיה לתאונה וכולם תיארו תיאור מלא של מה שקרה כאן", סיפר אחד החוקרים.

ילדה בת שמונה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב בחולון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
חוקרי המשטרה באזור התאונה בחולון, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

הילדה פונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב, כשאחת מרגליה קטועה. בשעה זאת עוברת הילדה בדיקת סי.טי וככל הנראה תוכנס לחדר ניתוח לאחר מכן. "במקרה עבר במקום חובש צבאי. הוא הוציא חוסם עורקים ועצר את הדימום של הילדה", סיפרה אחת המורות שהייתה עדה למתרחש.

שמענו צעקות וזעקות של הילדה. היא צעקה - 'תצילו אותי, אני מתה'. היא שכבה מתחת לרכב שעלה על המדרכה ופגע בה", סיפר אחד מילדי בית הספר שהיה בקרבת מקום התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully