וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | תיעוד: הצילו את חברם שנלכד תחת מפולת שלגים

16.2.2015 / 13:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

השר לאזרחים ותיקים והעיתונאי לשעבר אורי אורבך מת היום בבית החולים שערי צדק שבירושלים ממחלה קשה ממנה סבל בשנים האחרונות. אורבך היה בן 54 במותו והותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

במשרד ראש הממשלה נערך הבוקר טקס הענקת דרגות רב-אלוף לרמטכ"ל הנכנס גדי איזנקוט. בטקס, שהיה במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון, נערכה גם הפרידה מהרמטכ"ל היוצא רב-אלוף בני גנץ, שמסיים 38 שנות שירות בצה"ל.

במתקפה המשולבת של צבאות לוב ומצרים שהחלה הבוקר נגד אנשי "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בלוב נהרגו בין 40 ל-50 מפעילי הארגון. במתקפה נפגעו גם מרכזי תחמושת ותקשורת.

קבוצה של בעלי מזחלות שלג יצאה לטיול רגוע בהרים המושלגים בוויאומינג. אלא שהטיול הרגוע הפך מפחיד, לאחר שברגע אחד נסדק השלג וחברם שטיפס במעלה ההר נלכד תחת מפולת שלגים. החברים מיהרו והצליחו לחלץ אותו בשלום.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה קלה במידות החום. עד הצהריים צפוי גשם מקומי קל בצפון הארץ ובמרכזה. מחר – דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully