וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטפו שתי צעירות עד שביטלו תלונה במשטרה

13.2.2015 / 5:18

ראיד שרעה וסעיד האשם נאשמים כי כלאו שתי צעירות ממגדל העמק, במטרה ללחוץ על אחת מהן לחזור בה מהתלונה שהגישה נגד בן זוגה לשעבר, אחיו של סעיד. רק אחרי שהמתלוננת, שחששה מהחוטפים, ביטלה התלונה, היא שוחררה

שוטר עוצר גבר. ShutterStock
הפרקליטות ביקשה להחזיקם במעצר עד תום ההליכים/ShutterStock

כתב אישום הוגש ביום רביעי לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד ראיד שרעה בן ה-32 וסעיד האשם בן ה-23, תושבי העיר, בגין חטיפה (מיוחס רק לשרעה), כליאת שווא והדחה בחקירה בנסיבות מחמירות. על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז הצפון, השניים חטפו שתי צעירות ממגדל העמק והחזיקו אותן כמה שעות בדירה בנצרת, עד שאחת מהן נעתרה לדרישות החוטפים וביטלה תלונה אחיו של אחד מהם. הפרקליטות הגישה בקשה לבית המשפט שלפיה השניים יוחזקו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

מכתב האישום עולה כי לפני חודש הגישה אחת הצעירות תלונה בתחנת המשטרה בנצרת נגד מי שהיה בן זוגה, אחיו של הנאשם סעיד האשם, בטענה כי זה איים עליה ותקף אותה. על פי כתב כתב האישום שהגישה עורכת הדין יערה לב-ירמיהו, שבוע וחצי לאחר מכן הגיעה הצעירה לכפר יפיע, ביחד עם חברתה. בשעה שישבו עם אדם נוסף במכונית, הגיעו לפתע למקום כמה אנשים, בהם אדם רעול פנים. הגבר שאתו ישבו שתי הצעירות ברכב הוכה באגרופים והשתיים הוכנסו בניגוד לרצונן למכונית אחרת. השתיים הוסעו לבית בנצרת והוכנסו אליו, שם כבר חיכו כמה אנשים שזהותם אינה הייתה ידועה להן.

על פי כתב האישום, השתיים הוחזקו בבית במשך כחמש שעות בניגוד לרצונן תוך שהנוכחים במקום, ובהם שני הנאשמים ובן זוגה לשעבר של המתלוננת, מאיימים עליהן כי המתלוננת צריכה לבטל את תלונתה במשטרה. בשלב מסוים הנאשמים לקחו את חברתה של המתלוננת חזרה למגדל העמק וחזרו חזרה לבית בנצרת, שם המשיכו להחזיק במתלוננת בניגוד לרצונה.

המתלוננת, שחששה מפני הנאשמים והגברים האחרים בבית, הסכימה לבסוף לבטל את התלונה שהגישה במשטרה. לאחר שעשתה זאת, בשעה 2:30 לפנות בוקר, הוסעה בחזרה לביתה. משטרת נצרת עצרה את שני הגברים ובתום חקירתם הוגש נגדם כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully