וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הזמר התפרצו על החשוד ברצח בנם: "הוא שטן"

11.2.2015 / 17:50

בהארכת מעצרו של אדוארד יצחקבייב, החשוד מרכזי ברצח הזמר והשחקן רומן סמחייב, התפרצו לעברו הוריו של סמחייב שנכחו באולם. החשוד הודה בירי וטען כי מדובר בהגנה עצמית. "כל עוד אני חיה, אני לא אתן לו לחיות"

צילום: באדיבות ערוץ 9, עריכה: גדי וינסטוק

אדוארד יצחקבייב, החשוד מרכזי ברצח הזמר והשחקן רומן סמחייב, ובניסיון הרצח של אחיו, סורין, הובא היום (רביעי) להארכת מעצרו בבית המשפט השלום בראשון לציון. במהלך הדיון התפרץ לעברו אביהם של השניים, יוסי, וזעק "תסתכל לי בעיניים. תסתכל לנו בעיניים, פחדן!, תסתכל לי בעיניים!, תוריד את כיסוי הראש, כלב!". הוא קרא לעברו בשמו הפרטי, "אדי", פרט המעיד על היכרות מוקדמת, ואמר שוב ושוב, "תרים את העיניים שלך ותסתכל עליי!, תהיה גבר, כלב!".

גם אמו של הנרצח, סבטלנה, לא חסכה את זעמה וזעקה בפני הנוכחים, "הוא שקרן, הוא בנאדם לא בנאדם, הוא הכול משקר. הוא רוצה לחיות קל אבל לא מצליח. כל עוד אני חיה, אני לא אתן לו לחיות לבנאדם הזה, הוא שטן".

עוד בוואלה! חדשות:
החשד: סכסוך כספי הוביל לרצח הזמר; מצוד אחר היורה
חשד לרצח בראשון לציון: זמר נורה מחוץ לאולם אירועים

רצח הזמר בראשל"צ: האב התפרץ על החשוד בבית המשפט. צילום מסך
האב, יוסי סמחייב, בדיון היום/צילום מסך

סנגורו של יצחקבייב, עורך הדין מוטי שקלאר, טען בפני השופט כי מרשו חושש לחייו, וכי בני משפחת סמחייב "מהלכים עליו אימים". לאור זאת, הוא טען, מרשו מתקשה להמשיך בדיון.

אתמול הסגיר עצמו יצחקבייב למשטרה ובחקירתו הודה כי ירה בסמחייב, אך טען כי מדובר בהגנה עצמית. לטענתו, אחיו של סמחייב, סורין, איים עליו באקדח בחדר מבודד במועדון שבו בילו בליל הרצח, והוא ירה בסמחייב כשניסה להגן על חייו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הזמר רומן סמחייב שנרצח מחוץ לאולם אירועים בראשון לציון. פייסבוק, צילום מסך
סמחייב/צילום מסך, פייסבוק

סמחייב נרצח לפני כ-40 יום באולם שמחות בראשון לציון. החשוד ברצח נמלט מהמקום לאחר הרצח והמשטרה ניהלה אחריו מצוד. זמן קצר לאחר הרצח עצרה המשטרה שבעה חשודים. בין החשודים, בעלי אולם השמחות שבו נרצח סמחייב. כל שלבי הרצח תועדו בזכות צילומי מצלמות האבטחה של האולם, תחנת הדלק הסמוכה ועסקים נוספים. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך כספי.

עו"ד שקלאר סיפר כי מרשו ירה בסמחייב לאחר שאחיו של סמחיב, סורין, כיוון לעברו אקדח. "החשוד בילה באותו לילה במועדון שאליו הוזמן על ידי הבעלים. הוא ישב בשולחן גדול, ניהל דיאלוג עם הזמר, רקדו ושתו ולא תועד שום אירוע או ויכוח במצלמות", הוא אמר. לאחר מכן, המשיך עו"ד שקלאר וסיפר, עזב יצחקבייב את המקום עם ידידה, ובדרך החוצה פנה אליו סמחייב והזמין אותו לחזור למועדון ולשתות עמו. בשלב מסוים ביקש ממנו סמחייב לעלות לחדר בקומה השנייה של המועדון. השניים נכנסו לחדר, ואז נכנס לשם גם אחיו של הזמר, סורין, שלדברי עו"ד שקלאר, שלף אקדח ודרך אותו על מנת לירות במרשו. יצחקבייב תפס את ידו של סורין, ותוך כדי נסיגה "ירה בו מתוך הגנה עצמית ובלית ברירה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדוארד יצחקבייב החשוד ברצח בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

השופט עמית מיכלס דחה את גרסת החשוד וכתב בהחלטתו בין היתר כי "בשלב זה ניתן לומר כי גרסתו אינה עולה בקנה אחד עם המסמכים שהוגשו בפניי וגם אינה מתיישבת עם העובדה שהוא נמלט מהמשטרה במשך 40 יום". השופט האריך את מעצרו של יצחקבייב ב-11 ימים. בתום הדיון פנתה האם סבטלנה לאחד השוטרים שנכחו באולם, נישקה את ידו, וביקשה ממנו שיביא להרשעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully