וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלול הבחירות בצמרת המשטרה

8.2.2015 / 11:43

נשות "המחנה הציוני" הבטיחו למנות מחליפה לרב-ניצב יוחנן דנינו, כדי להילחם בתופעת ההטרדות המיניות בקרב כחולי המדים. אלא שהצנחה כזאת, ללא בחינה מקצועית של המינוי, עלולה להתברר כמשגה קריטי

ההצעה של נשות "המחנה הציוני" למנות מפכ"לית למשטרה כמחליפה של יוחנן דנינו כצעד מונע לשרשרת אירועי ההטרדה המינית שפוקדת את המשטרה היא מהלך פופוליסטי מיותר וחסר אחריות, וראוי לו שיישאר כתעלול בחירות או גימיק נטול משמעות.

מגפת ההטרדות המיניות במשטרה מדאיגה וראויה לכל גינוי. ללא ספק רצוי שינקטו כל הצעדים המתאימים על מנת לבער את הנגע. אחרי שתושלם המשימה, חשוב שנזכור שישנם עוד כמה נושאים פעוטים על הפרק בבואנו להמליץ על זהות המפכ"ל הבא. הראשון הוא שלמשטרה יש אחריות מבצעית מקיפה אשר משפיעה ישירות גם על ביטחוננו האישי וגם על איכות חיינו. על זה נוסיף שלהיות מפקד בכיר במשטרה זהו מקצוע מורכב וקשה הדורש ידע, ניסיון ויכולת אישית גבוהה. לפיכך ראוי שמי שייבחר ויתיישב בראש הפירמידה יהיו בידיו הכלים והידע להתמודד עם האתגרים הללו, ושלא נגיע למקום שהוא יאלץ ללמוד את הנושא על הזקן שלנו.

לכל החלטה, כמה חבל, צמוד תג מחיר. שבענו כבר וגם שילמנו מחיר לא קל על מינויים ביטחוניים שבוצעו מטעמים פוליטיים. נוסיף גם שיש במשטרה, ובאלה שפרשו ממנה לאחרונה, אנשים מצוינים וצחים כשלג, והנטייה ההיסטרית לשפוך את המים עם תכולת האמבטיה עשויה לגרום לנזקים לא פשוטים.

לכל הטורים של אודי שמחוני בוואלה! דעות

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בשפרעם. יותם רונן
מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בשפרעם/יותם רונן
"אם היתה במשטרה מפקדת מחוז או בעלת תפקיד מקביל, יתכן וניתן היה לראות בה מועמדת טובה להחליף את דנינו. אבל הצנחת דמות חיצונית רק כדי להילחם במכת ההטרדות במשטרה הוא מהלך מיותר, הזוי ופופוליסטי"

אינני מתנגד עקרונית למינוי אישה לתפקיד המפכ"ל, אבל חשוב שהדבר יתקיים רק מטעמים מקצועיים, ובזכות ניסיון ויכולות רלוונטיות של אותה אישה, ולא בזכות קשריה האישיים. אם היתה במשטרה מפקדת מחוז או בעלת תפקיד מקביל, יתכן וניתן היה לראות בה מועמדת טובה להחליף את דנינו. אבל הצנחת דמות חיצונית רק כדי להילחם במכת ההטרדות במשטרה הוא מהלך מיותר, הזוי ופופוליסטי. האם לא ניתן למנות מפכ"ל גבר שאחת ממשימותיו העיקריות היא המלחמה בנושא ההטרדות המיניות? האם עובדת היותו ממין זכר לא תאפשר לו לבצע גם את המשימה הזאת?

טלטלה בצמרת המשטרה | סיקור מיוחד

משטרת ישראל נמצאת באחת משעותיה הקשות, והיא הרוויחה ביושר את כל מטר חבטות שהיא סופגת כעת. אבל בואו נזכור דווקא בשעותיה הקשות את העבודה המסורה שמרבית אנשיה ומפקדיה מבצעים עבורנו לאורך כל השנה, יומם וליל, בדאגה לשמירת הביטחון האישי, נזכור שבצד המפקדים שסרחו ישנם מפקדים ושוטרים אחרים שראשם וזמנם נתון נטו בעבודה. אנו חייבים להם הרבה, ראוי שבזמן הזה נחזיר להם טובה ונשמור על כבודם.

ראו מה מערכת בחירות מנומנמת מביאה עלינו: בהינתן זאת שאין אירועים מרתקים אחרים להיאחז בהם, מייצרים נבחרינו החרוצים אירועים מיותרים. לקטגוריה הזאת נכנס נאומו המיותר של ראש הממשלה בבית הנבחרים האמריקני, וכעת גם הדרישה הקפקאית למנות אישה למפכ"לית. האם אלו איכות ההחלטות שמצפות לנו אם נראה בשלטון את אנשי ונשות "המחנה הציוני"?

לפרסום מאמרים בוואלה! דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully