וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקן המוכר חנק את גרושתו ובעט בבטנה בעודה על הרצפה"

4.2.2015 / 10:09

נגד השחקן הוגש השבוע כתב אישום בגין תקיפת אשתו לשעבר ואיומים עליה כמה פעמים בשנים האחרונות, לעתים ליד בנותיהם. בין השאר, נטען כי הוא נכנס לבית גרושתו בהרצליה, גרר אותה ממיטתה והטיח את ראשה בקיר

אילוסטרציה. ShutterStock
"כשהשחקן נכנס לבית הוא צעק: 'איפה היא, אני אהרוג אותה'"/ShutterStock

מחלק התביעות של משטרת תל אביב הגיש השבוע לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד שחקן טלוויזיה וקולנוע מוכר בגין עבירות של תקיפה ואיומים נגד גרושתו בין השנים 2010 ו-2014. על פי כתב האישום, חלק מהמקרים התרחשו לעיני בנותיהם של השחקן וגרושתו, המתגוררת כיום בהרצליה.

על פי כתב האישום, שנכתב על ידי עו"ד אביב בר אור ממשטרת תל אביב, השחקן בן ה-46 התקשר לטלפון של גרושתו במהלך אוגוסט האחרון והשאיר הודעה בתא הקולי שלה שבה אמר: "אם אני עוד פעם אחת אשמע שאת הרמת ידיים על הילדות, אני בא ומזיין אותך. לא משנה מי יגן עלייך, מתי וכמה (...) לא משנה איפה תהיי - אני אפוצץ אותך ואקרע לך את הצורה". עוד נאשם השחקן כי חמישה ימים אחר כך שלח מסרון בשעה 3:00 לפנות בוקר לגרושתו, שבו כתב: "אני על הקצה, הלך עלייך".

השחקן נאשם כי יומיים אחר כך הוא שוחח עם אחת מבנותיו, ובעקבות השיחה החליט להגיע עם אחיו לביתה של גרושתו. כשהוא נכנס לבית הוא צעק: "איפה היא, אני אהרוג אותה". אז, כך נטען בכתב האישום, רץ השחקן במדרגות לקומה השנייה בבית והחל לצעוק על גרושתו ולהתווכח עמה. מיד אחר כך, נכתב באישום, בזמן שהיא יושבת על המיטה, תקף אותה השחקן. הוא אחז בשערות ראשה, גרר אותה לרצפה והטיח את ראשה בקיר. בהמשך, נאשם השחקן המוכר כי חנק את גרושתו ובעט בבטנה בעודה שרועה על הרצפה. רק כשאחיו התערב והרחיק אותו מגרושתו תוך עימות פיזי בין השניים, הצליחה גרושתו לברוח ולהגיע בעודה יחפה לתחנת המשטרה הסמוכה.

עוד נטען נגד השחקן כי בשנת 2010, במהלך תקופת הליך הגירושים בין בני הזוג, הוא תקף את אשתו לאחר שבתם ננעלה בשירותים. "המתלוננת ניסתה להרגיע את הילדה והחל ויכוח בין הנאשם למתלוננת, שבמהלכו תקף אותה הנאשם", נכתב בכתב האישום. "הנאשם דחף אותה והפיל אותה לרצפה ואז נטלה המתלוננת כיסא. הנאשם לקח את הכיסא, זרק אותו לעבר המתלוננת ובעט כמה פעמים בבטנה".

עוד בוואלה! חדשות:
טייוואן: מטוס ובו עשרות נוסעים צלל לנהר, לפחות 12 נהרגו
עקב העומס: חולים רבים מעדיפים לא להתאשפז בבתי חולים
פרסום ראשון: הליכוד הגיש תלונה נגד המחנה הציוני בעניין V15

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully