וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלבה שנעלמה בטקסס ונמצאה כעבור 8 חודשים באינדיאנה

25.1.2015 / 3:42

"בלו", פיטבול בת שנה, נעלמה מחצר ביתה בחודש מאי. בסוף השבוע היא הושבה לבעליה לאחר שנמצאה במכלאה כ-2,000 קילומטרים מהמקום שבו נעלמה. בעליה: "לא מסוגלת לבטא במלים את תחושת ההודיה"

הכלב שהלך לאיבוד בטקסס ונמצא חצי שנה לאחר מכן באינדיאנפוליס ינואר 2015. דה דיילי ניוז, צילום מסך
"בלו" בידי "השליחים" מאינדיאנה/צילום מסך, דה דיילי ניוז

שמונה חודשים לאחר שנעלמה, "בלו" הושבה לבעליה: שתי הפיטבוליות של ג'ו-אן נבארו בת ה-69 נעלמו מהחצר האחורית של ביתה בעיר גלבסטו שבטקסס, בחודש מאי האחרון. לפני כשבוע נודע לה שאחת מהן נמצאה כ-2,000 קילומטרים משם, בעיר קטנה באינדיאנה. ביום שישי הן התאחדו.

הכלב שהלך לאיבוד בטקסס ונמצא חצי שנה לאחר מכן באינדיאנפוליס ינואר 2015. הדיילי ניוז, צילום מסך
זוהתה בזכות שבב שהושתל בגופה. במהלך המסע הביתה/צילום מסך, הדיילי ניוז

עד אותה שיחת טלפון מפתיעה, שבצידה השני היה סגן השריף לשעבר של העיר קוקומו שבאינדיאנה, נבארו כבר הייתה משוכנעת שהיא לא תזכה לעולם לראות את "מגי" ו"בלו", שנעלמו, ואף היה חשד שנגנבו, מחצר ביתה לפני כשמונה חודשים. אולם הקול בצד השני של השיחה בישר לה שאיש זר הביא כלב בן שנה למכלאה בקוקומו, שעה וחצי צפונה מאינדיאנפוליס, והכלב הזה, או יותר נכון - הכלבה, היא "בלו" שלה. זיהויה התאפשר בזכות שבב שהשתילה נבארו בגופה.

עקב הגילוי המרגש, החליטו לא פחות משלושה בני אדם, בהם שני סגני שריף שפרשו לגמלאות, לצאת למסע בן 20 שעות כדי להשיב את "בלו" לבעליה. אתמול הגיעו השלושה לביתה שבגלבסטון, ובפעם הראשונה מזה שמונה חודשים, "בלו" הייתה בבית. "אני כל כך שמחה שאני לא יכולה לבטא את תחושת ההודיה שאני חשה במלים", אמרה נבארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully