וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: מסעדה מציעה ארוחות חינם ל"אנשים היפים ביותר"

מסעדה קוריאנית בעיר ז'נגז'ו שבמרכז המדינה הכריזה כי 50 האנשים היפים ביותר שיסעדו בה בכל יום לא יצטרכו לשלם על המנות. הלקוחות ייבדקו על ידי ועדת מומחים, אולם ברשויות לא מרוצים מהמבצע

מסעדה בסין שמחלקת אוכל חינם לאנשים יפים. טוויטר, צילום מסך
מטרת היוזמה היא לעודד ניתוחים פלסטיים שמהדקים את צורת הבטן/צילום מסך, טוויטר

מסעדה בעיר ז'נגז'ו שבמרכז סין מציעה ארוחות חינם – עבור לקוחותיה היפים ביותר. מסעדת "ז'זו איילנד", שמגישה אוכל קוריאני, מסרה כי 50 האנשים היפים ביותר שיסעדו בה בכל יום לא יצטרכו לשלם על המנות שהזמינו. הלקוחות שירצו לקבל ארוחה חינם יצטרכו להתייצב בפני פאנל של מנתחים פלסטיים, שיצטרכו לקבוע אם הם זכאים לפרס.

לפני שיתחילו לאכול, הלקוחות יישלחו ל"אזור לזיהוי יופי", שם הם יצטלמו ויעברו בדיקות שיבחנו את פניהם, אפיהם ופיותיהם. כמו כן, מתמודדים שלהם יש מצח בולט, צפויים לזכות ביתרון על פני יריביהם לארוחת החינם. מטרת היוזמה היא לעודד ניתוחים פלסטיים שמהדקים את צורת הבטן וגורמים לה להיות רזה יותר.

הרשויות בעיר לא התרשמו מהיוזמה וטענו כי היא פוגעת בתדמית של העיר. לדבריהן, השלט מחוץ למסעדה שהזמין את הלקוחות נתלה באופן לא חוקי משום שלא היה לו אישור. מאבטחים ואנשים של העירייה הרסו את השלט, אך מנהלת המקום טענה כי המבצע לא ייעצר. "נהיה יותר זהירים עם הפרסום שלנו בעתיד", אמרה שו השין. "קידום היוזמה יימשך למרות הרס השלט שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully