וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה הזקנה בעולם לא התעוררה ביום הולדתה

רויטרס

17.9.2002 / 0:08

קמטו הונגו, קשישה יפנית שחגגה אתמול 115 סתווים דבקה בדרך חיים ייחודית - ישנה יומיים רצופים וערה יומיים לאחר מכן; היא עדיין נהנית משירה וריקוד (עם הידיים בלבד); מזל טוב

קשישה יפנית שעל פי היפנים היא האשה הזקנה בעולם חגגה אתמול 115 סתווים, לא פחות ולא יותר. אבל קמטו הונגו המתגוררת בעיר הדרום מערבית, קגושימה, לא הצליחה להתעורר ולחוג את יום חגה. "היא ישנה שינה עמוקה מאז 2 לפנות בוקר, אולי זה מההתרגשות אחרי שבאו לראות אותה אתמול הרבה מבקרים במהלך יום 'כבד את הקשיש'", ניסתה אתמול להסביר בתה של הקשישה, שיזואי קוראוצ'י.

קוראוצ'י, פעוטה בת 78, סיפרה שאמה נולדה ב-1887. עוד הוסיפה כי בימים אלו דבקה אמה בדרך חיים ייחודית לפיה היא ערה יומיים ברציפות ואז ישנה יומיים ברציפות. אולי מדובר בסגולה לאריכות ימים, אבל זה בטוח סגולה להפסיד את יום ההולדת - לפחות במקרה של הונגו. על אף שהיא איננה מסוגלת ללכת לבד, ללא עזרה, נהנית הונגו משירה וריקוד (באמצעות הידיים בלבד).

יש משהו באיים היפנים שגורם לאנשים להאריך ימים. גם הגבר הזקן ביותר בעולם מתגורר ביפן. יוקיצ'י צ'וגאנג'י חגג לאחרונה את יום הולדתו ה-113. צ'וגאנג'י מתגורר בפוקוקה. גם פוקוקה וגם קגושימה ממוקמות באי היפני המרכזי - קיושו. כך שאם אתם מגיעים ליפן ןמחליטים להשתקע, קיושו זה מקום לא רע בכלל, מבחינת תוחלת חיים בכל אופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully