וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שודדי האופנה": 3 נעצרו בחשד שגנבו בגדי יוקרה בתל אביב

8.1.2015 / 23:25

3 תושבי הפזורה הבדואית חשודים שניסו לגנוב תכולה של מחסן בדרום העיר, שנשדד גם לפני כחודשיים, אז נלקחו ממנו בגדים בשווי מיליון שקלים. לדברי הבעלים, שיטת הפעולה בשני המקרים הייתה זהה

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
השוטרים המתינו בתוך המחסן/ShutterStock

בלשי מרחב יפתח במשטרה עצרו אתמול (רביעי) שלושה אנשים, תושבי הפזורה הבדואית, בחשד שפרצו למחסן אופנה בבניין "פנורמה" בדרום תל אביב והתכוונו למכור את תכולתו היוקרתית במחירים נמוכים. השלושה הכחישו בחקירתם את המיוחס להם, אך במשטרה סבורים כי הם אחראים לפריצה נוספת למחסן, שהסתכמה בגניבת בגדים בשווי של מיליון שקלים.

הפרשה החלה לפני כחודשיים, כשבעל המחסן הגיש תלונה למשטרה על כך שאלמונים פרצו למחסן וגנבו את תכולתו היקרה. לטענתו יומיים לפני הפריצה הגיעו שני גברים שהציגו עצמם כבעלי חנות אופנה וביקשו לרכוש את כל הסחורה שהייתה במקום. השניים סיכמו באופן עקרוני עם בעל המחסן על עסקת הרכישה והיו אמורים לשוב אחרי יומיים כדי לשלם עבור הסחורה. עם זאת, יממה לאחר פגישתם עם הבעלים, פרצו אלמונים למחסן ורוקנו אותו, ושני הרוכשים נעלמו מבלי להשאיר סימן.

עוד בוואלה! חדשות
כחלון הציג את גלנט, שהתנצל על פרשת הקרקעות
כך פעלה הרשת שהונתה במאות מיליונים חברות צרפתיות
חשד לפיגוע דקירה בירושלים: בן 21 נפצע בינוני

לפני יומיים הגיע למחסן אדם נוסף, שהציג עצמו כבעל חנות אופנה מובילה בפתח תקווה. הוא התעניין בתכולת המחסן וביקש לרכוש את מרביתה. כמו במקרה הקודם, הוא סיכם עם בעלי המחסן להשלים את העסקה תוך יומיים. עם זאת, בעל מחסן הביגוד נהג הפעם בזהירות ומיהר לבדוק באינטרנט על החנות בפתח תקווה. אחרי שלא מצא מידע אודות החנות המדוברת, התעורר חשדו שמא מתוכננת פריצה נוספת למחסנו והוא פנה למשטרה.

במהלך שעות הערב אתמול, התמקמו בלשים של המשטרה בתוך המחסן בדרום תל אביב ובלשים אחרים תצפתו על המקום. בסמוך לשעה 22:00 הבחינו צוותי התצפית ברכב שמגיע לבניין, שממנו ירדו שני אנשים שהגיעו עם ציוד טיפוס וכפפות על ידיהם. ברכב נותר הנהג, ולהערכת המשטרה הוא היה אמור לשמש נהג המילוט של השניים. השניים החלו לטפס לעבר הקומה השנייה של הבניין, שם ממוקם המחסן, אולם אחד מהם נתפס על ידי השוטרים שהסתתרו במחסן ואילו השני, שהחל לברוח, נעצר לאחר מרדף של כמה מטרים. גם הנהג, שניסה אף הוא להימלט, נעצר על ידי כוח השוטרים שהוצב בסמוך למקום שבו המתין.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully