וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן ההונאה מתל אביב: 153 אלף ש"ח מ-7 קורבנות

8.1.2015 / 3:33

רותם אלוף בן 28 גרם לקורבנותיו להאמין כי יש באפשרותו "לסדר" להם עבודה במשרד הביטחון. בתמורה ביקש מהם עשרות אלפי שקלים. כעת הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בתל אביב

כסף. ShutterStock
אחד מ-15 תיקים שנפתחו נגדו במשטרה/ShutterStock

כתב אישום הוגש לאחרונה לבית משפט השלום בתל אביב נגד רותם אלוף בן 28, תושב העיר שנאשם בשורה ארוכה של עבירות הונאה ואיומים. וזה רק אחד מ-15 תיקים שנפתחו לאמן ההונאה, שכיכב בכמה תכניות של כלבוטק, במשטרת ישראל.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד תמר טייטלבאום מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), עולה כי במהלך החודשים יולי עד דצמבר 2013, הציג עצמו אלוף בפני אנשים שונים כעובד במשרד הביטחון, וטען בפניהם במרמה כי יוכל להשיג עבורם עבודה תמורת בצע כסף.

כך למשל פגש הנאשם את אחד מקורבנות ההונאה שלו בדוכן פלאפל ברחוב בוגרשוב בתל אביב, הציג עצמו כעובד במשרד הביטחון, וטען כי במסגרת עבודתו יש באפשרותו להשיג עבורו עבודה בשירותי הביטחון. בתמורה לכך קיבל הנאשם 49 אלף שקלים וניסה לקבל עוד 26 אלף שקלים. בנוסף, גבה אלוף עוד 25 אלף שקלים לצורך "טיפול" בתלונה משטרתית נגד קורבן ההונאה שחוצצת בינו ובין המשרה הנחשקת.

בשלב מסוים החל המתלונן לחשוד באלוף, ביטל את הצ'ק שרשם לטובתו וטען בפניו שהוא רימה אותו. בתגובה, איים אלוף לפגוע בו ובסובביו.

לשתי מתלוננות נוספות אמר כי לשם עבודתן העתידית במשרד הביטחון עליהן להירשם לקורס באנגלית וטען כי השיג עבורן מלגה, כך שהלימודים יעלו "רק" 16 אלף שקלים, וכן כי עליהן לעבור מבדקי כושר שעלותם כאלף שקלים. למתלונן נוסף שפגש ברכבת אמר שאבד לו הארנק וקיבלו ממנו כסף.

בסך הכול הונה אלוף שבעה בני אדם, ומכתב האישום עולה כי הוא קיבל מהם בסך הכול 153 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully