וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי אסון ההדברה בירושלים: בן נולד למשפחת גרוס

5.1.2015 / 11:04

אחרי שאיבדו את שתי בנותיהם אביגיל ויעל מחשיפה לחומר הדברה שנותר בדירתם, נולד הבוקר בן לשמעון ומיכל גרוס. הסב: "ההורים שמחים ומאושרים. קשה למצוא מילים שיתארו את מה שעברו"

צילום: גדעון צנטנר, יוסי ציפקיס, עריכה: ניב פוקס

(צפו באחים מיכאל ויצחק גרוס משוחררים מבית החולים, פברואר 2014)

שמחה גדולה אחרי העצב: כמעט שנה אחרי שאיבדו את שתי בנותיהם באסון ההדברה בירושלים, נולד הבוקר (שני) בבית החולים שערי צדק בן לשמעון ומיכל גרוס, הוריהם של אביגיל ויעל, שמתו משאיפת חומר הדברה שנותר בדירתם.

"אין מילים שיכולות לתאר את השמחה הגדולה, שנותנת כוח לכל המשפחה", סיפר הסב יעקב גרוס לוואלה! חדשות. "מקווים שהמשפחה כולה מחלימה. אנחנו שמחים מאוד, וגם ההורים שמחים ומאושרים".

לדברי הסב, "קשה מאוד למצוא את המילים שיכולות להכיל את האירועים של השנה האחרונה: החל בשכול של שתי הנכדות שאיבדנו אותן ביום אחד, דרך נס ההצלה של שני הבנים שמתפקדים היטב, ועכשיו השמחה של הלידה. זה דברים שאני לא יודע אם קיים סופר שיכול לתאר את הדברים. הלוואי ושהשמחה שלנו תשפיע על כולם".

לקריאה נוספת:
הרעלת המשפחה בבירה: "החומר לא מקובל בשימוש ביתי"
"סכנה משמעותית לחיי האחים, הם סובלים מכשל בלב"
הפעוטות שהורעלו בירושלים מתו, מאבק על חיי האחים

אביגיל ויעל גרוס. באדיבות המשפחה
"הלוואי שהשמחה שלנו תשפיע על כולם". האחיות יעל ואביגיל גרוס/באדיבות המשפחה

האחיות אביגיל ויעל גרוס, בנות ארבע ושנה וחצי בהתאמה, מתו בינואר בשנה שעברה כתוצאה מחשיפה לחומר הדברה זרחני מסוג פוספין שרוסס בדירת משפחתן ברחוב שח"ל בירושלים. הן נקברו למחרת בבית העלמין בהר המנוחות בעיר.

אחיהן מיכאל ויצחק גרוס, בני שבע וחמש, נפגעו גם הם מחשיפה לחומר המסוכן, ואושפזו במשך כמה ימים במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה. "אני לא מאחל לאף אחד לשבת שבעה על שני ילדים ולעמוד ולבקש רחמי שמיים על השניים האחרים", אמר אבי הילדים, שמעון, במסיבת עיתונאים שנערכה בבית החולים לאחר שחרורם מהמרכז הרפואי.

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

  • עוד באותו נושא:
  • הרעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully