וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה השבוע: הפסקת חשמל נרחבת בראשון לציון

3.1.2015 / 0:12

עשרות אלפי תושבים במרכז ובמערב העיר נותרו ללא חשמל הערב במשך שעות ארוכות בפעם השנייה בתוך יומיים. זאת, בשל עיצומי עובדים על רקע הרפורמה בחברת חשמל. "מתנצלים בפני הלקוחות"

חיים במתח: תושבי אור עקיבא עדיין חשופים לקרינה. שלומי גבאי
הגולשים טוענים כי לא ניתן מענה במוקד של חברת החשמל/שלומי גבאי

עשרות אלפי תושבי ראשון לציון נותרו החל מאמש (שישי) ללא חשמל במשך חמש שעות, בפעם השנייה בתוך יומיים. זאת, בשל עיצומים של עובדי חברת חשמל, המתקיימים באישור בית הדין לעבודה. חברת החשמל אישרה את הפרטים.

גולשים שפנו לוואלה! חדשות סיפרו כי זו הפעם השנייה שמתרחשת תקלה בסדר גודל כזה בעיר, ללא כל הסבר. בין היתר, מדובר בתקלה בשכונות כצנלסון ונחלת יהודה, וכן במערב העיר. זאת ועוד, טענו הגולשים כי לא התקבל מענה במוקד 103.

מחברת החשמל נמסר בשעות הערב כי "יש תקלה במרכז ראשון לציון. כמה רחובות באזור נמצאים ללא חשמל. עובדי אזור ראשון לציון בחברה פועלים בשטח לתיקון התקלה, אך לצערנו יש עיכוב בעקבות עיצומים. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות. זה מספר ימים נוקטים עובדי החברה בעיצומים ולעתים אף בשביתות כלליות, מה שמעכב את הטיפול בתקלות".

הרקע לשביתה הוא הדיונים על רפורמה בחברת החשמל. ההסכם היה אמור להיחתם לפני כמה חודשים עם שר האוצר לשעבר יאיר לפיד, אולם ברגע האחרון זה נפל. בשל כך, בחרה ההנהלה על שורה של צעדים ובהם פיטורי עובדים וקיצוצים. בשבוע שעבר הייתה שביתה כללית ובית הדין קבע שניתן להמשיך בעיצומים, אך לא לפגוע בייצור ובאספקת החשמל. ביום ראשון צפוי להתנהל דיון בנושא בבית הדין במעמד המדינה, נציגי האוצר, הנהלת חברת חשמל וארגון העובדים של החברה.

לקריאה נוספת:
בשל החקירה: ח"כ קירשנבאום ביקשה לפרוש; "בקשתה נדחתה"
תביעה: "הנסיך הבריטי אנדרו ניצל אותי כשפחת מין"
חוטובלי לאחר התבוסה בפריימריז: מקבלת את רצון הבוחר באהבה

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

(עדכון ראשון: 23:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully