וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו ברוסיה": קטטה בבית הנבחרים בגיאורגיה. צפו

הדיון בפרלמנט התלהט לאחר שחברת קואליציה הציעה להקטין את ההקצאות הניתנות לאחת ממפלגות האופוזיציה במועצת האיחוד האירופי. הנציגים השיבו בקללות, ובמהרה הפך בית הנבחרים בטביליסי לזירת קרב

עריכה: ניב פוקס

הדיון שנערך אתמול (שישי) בפרלמנט הגיאורגי בנוגע למינוי נציגים למועצת האיחוד האירופי התלהט, והגיע לכדי קטטה פיזית בין הנציגים. הרוחות החלו לסעור כשחברת בית הנבחרים, טינה חידשלי, טענה שיש להפחית את מספר המקומות המוקצים למפלגת האופוזיציה "תנועת האיחוד הלאומי", בעקבות שינוי בהרכב הקואליציה.

חבר הפרלמנט מטעם האופוזיציה, אקאקי בובוחידזה, קטע את דבריה, והאשים אותה תוך צעקות בכך שהממשלה "מחליקה לכיוון רוסיה". לדבריו, "במקום לנקות את המוניטין שלך באירופה, את ממשיכה באותה הדרך. זמנך להימלט יגיע, אבל עד אז רוסיה כבר לא תהיה מקום שתוכלי לברוח אליו".

עוד בוואלה! חדשות:
גנב הלבשה תחתונה נתפס לאחר ש-2,000 חזיות נפלו מתקרת ביתו
סוהרת נכנסה לכלא לאחר שניהלה רומן עם מספר אסירים
ככה זה נראה כשמיליוני דולרים מתעופפים בכביש

קטטה בבית הנבחרים בגיאורגיה. יוטיוב, צילום מסך
"במקום לנקות את המוניטין שלך באירופה, את ממשיכה באותה הדרך"/צילום מסך, יוטיוב

מיד לאחר מכן, המשיך בובוחידזה לקרוא בשמות גנאי, ובכירי הקואליציה לא המתינו זמן רב עד שענו לו במהלומות. בתיעוד המקרה, ניתן לראות את חברי הפרלמנט עוברים במהרה על גבי השולחנות, תוך שהם עוקרים מיקרופונים ממקומם ומשתמשים בהם להכות את חבריהם לפרלמנט, בעוד כמה נציגים מנסים למנוע מאחרים להצטרף לקטטה ההמונית.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לפחות שלושה נציגים נפצעו. לאחר הפסקה קצרה, במהלכה הוזעקו צוותים רפואיים למקום, חודש הדיון. בסופו, הצביעו חברי בית הנבחרים בעד השינוי בהקצאות, בהתאם להצעת הקואליציה המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully