וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק? תרשיחא! חג מולד בארץ הקודש זה הדבר האמיתי

23.12.2014 / 14:43

אחרי הנר השמיני שלנו העולם הנוצרי יחגוג את חג המולד: וואלה! תיירות מציעים לכם שלל מקומות לחוויה אותנטית שלא מביישת את אירופה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מונופול הגז יפורק - איך זה משפיע עלינו? הממונה על ההגבלים העסקיים הודיע ליצחק תשובה ולשותפיו העסקיים בתום שלוש שנים של משא ומתן כי הם לא יוכלו להמשיך להחזיק בשני מאגרי הגז הטבעי שהם מחזיקים, לוויתן או תמר, ויצטרכו לוותר על אחד מהם. ההחלטה, שבבסיסה עומד החשש שמא קבוצת "דלק" של תשובה, תהפוך למונופול שיוכל לגבות מחירי עתק על השימוש בגז הטבעי, גוררת איתה לא מעט השלכות על כיסו של הציבור. הגברת מיסוי, עיכובים בפיתוח המאגר והברחת משקיעים - אלה רק חלק מהתרחישים שעלולים לקרות אם הצדדים לא יגיעו לפשרה.

תקלה או חבלה: נראה שהתגובה האמריקנית למתקפת הסייבר הצפון קוריאנית על הסרט "ראיון סוף" לא בוששה לבוא - האינטרנט במדינה האסייתית כולה שבק אתמול למשך תשע שעות וחצי. אבל האם זה בכלל פגע בעסקים הצפון קוריאנים? ואיך בכלל משביתים אינטרנט למדינה שלמה?

קוף אחרי בן אדם: בית משפט בארגנטינה קבע שקופת אורנגאוטן בת 29 בשם סנדרה, שנולדה בשבי, היא "בן אדם לא אנושי" ולכן אין לגזול את החופש שלה. הפסיקה התקדימית מצטרפת למספר מקרי עבר שבהם היטשטש הדמיון בין אורנגאוטנגים לבני אדם.

חג המולד, גרסת ארץ הקודש: לא צריך לנסוע עד ניו יורק או אירופה בשביל לחוות את חג המולד ולצלם עצי אשוח. מתרשיחא ועד ירושלים, זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות, ממליץ לאיפה הכי כדאי להגיע כדי לשוטט ברחובות המקושטים, לאכול בשווקים מאכלי חג ואולי אפילו לקפוץ לשמוע את המיסה של חצות.

התחזית: מחר תהייה עלייה קלה של הטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully