וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשה מגונה ומעשה סדום בקטינים: עופר צברי מסוכן"

22.12.2014 / 16:12

בית משפט השלום בתל אביב האריך בשלושה ימים את מעצרו של מנהל הפועל פתח תקווה לשעבר. במקביל, הגישה המשטרה הצהרת תובע, שבה מיוחסות לו שורת עבירות מין חמורות. "ניצל קטינים מסכנים בני 15"

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

(הארכת מעצרם של שלות החשודים הנופים בפרשה, אתמול)

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שני) על הארכת מעצרו של מנהל הפועל פתח תקווה לשעבר עופר צברי בשלושה ימים. מוקדם יותר הגישו לבית המשפט חוקרי המשטרה רב-פקד רונן שמרי ורב-סמל בכיר עמוס מאיר, הצהרת תובע נגד צברי, שבה מיוחסות לו שורה ארוכה של עבירות מין, ובהם מעשה מגונה ומעשה סדום בקטינים. בכוונת המשטרה להגיש נגד צברי כתב אישום במהלך 72 השעות הקרובות.

"עופר צברי הוא אדם מסוכן", קבע במהלך הדיון רפ"ק שמרי, שאחראי על ניהול החקירה. לאחר מכן, הוא פירט את הסיבות שבגינן החליטה המשטרה להגיש נגדו כתב אישום. "הוא קיבל שירותי מין בכסף מקטין, תקף שוטרים שביצעו את עבודתם נאמנה ולאחר מכן ברח וסיכן עוברי אורח. כמו כן, הוא ניצל קטינים מסכנים בני 15, ביצע בהם מעשה סדום ומעשה מגונה, תוך שהוא מנצל את מרותו", אמר שמרי.

פרשת הפדופיליה - כותרות נוספות:
"סדום ועמורה": נחשפו עשרות שיחות של החשודים בפדופיליה
הפועל פתח תקוה פיטרה את עופר צברי: "לא חשבנו שהוא ייעצר שוב"
מנהל קבוצת הכדורגל נעצר שוב: חשוד בעבירות מין בקטינים

מנהל הפועל פתח תקווה, עופר צברי, שוחרר למעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
צברי בבית המשפט, בשבוע שעבר/דרור עינב

מנגד, סנגורו של צברי, עורך דין משה יוחאי, טען כי לא חלה התפתחות בחקירה. לטענתו, המשטרה הביאה עדים מקרב אנשי הפועל פתח תקווה, אשר הרעיפו עליו שבחים ולא חיזקו את החשדות נגדו.

בתחילה נחשד צברי רק בדריסת שוטרת התנועה נוי זיתון ובבריחה משוטרים שביקשו לבדוק אותו בחודש שעבר בבת ים. זאת, לאחר שנמצא במכונית עם נער בן 17 כשהם עירומים באופן חלקי. לפי החשד, צברי שילם לנער 100 שקלים לטובת האקט המיני. בשל העובדה שהיחסים עם אותו נער לא היו בכפייה וכי הוא מעל גיל הסכמה, כלומר 16, לא יוחסו לו אז עבירות מין.

לטענת המשטרה, התפנית בחקירת המקרה החלה לאחר ששחקני קבוצת הנערים של המועדון, כמו גם נערים מקבוצת הכדורגל מחנה יהודה, העידו כי צברי עשה בהם עבירות מין, שחלקן נעשה בתשלום. כמו כן, בחיפוש במחשבו של צברי ובטלפון הנייד שלו נמצאו חומרים הקושרים אותו לביצוע עבירות מין בקטינים.

אל"מ החשוד בהשתייכות לרשת פדופיליה. יותם רונן
האל"מ מובא לדיון בית המשפט, בשבוע שעבר/יותם רונן

במסגרת הפרשה שבה מעורב צברי, ישנם עוד שלושה חשודים נוספים, בהם קצין צה"ל בדרגת אלוף-משנה מיחידת מודיעין סודית. אתמול נודע כי המשטרה הצליחה לאתר התכתבויות ברשת בעלות אופי מיני של שלושה מבין המעורבים בפרשה עם עשרות נערים בני 14 ו-15. במשטרה חושדים כי השלושה – הקצין ושני החשודים הנוספים שאינם צברי - ניהלו שיחות עם הנערים, למרות שידעו לכאורה שהם מתחת לגיל ההסכמה. הם חשודים בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים.

בנוגע לקצין בלבד, איתרו השוטרים לפחות 15 נערים מתחת לגיל 16 שעמם הוא היה בקשר בצ'אטים ברשת. בחקירתו טען הקצין כי הנערים שיקרו לו ואמרו שהם בני 17. בית משפט השלום בתל אביב הורה אתמול על הארכת מעצרם ושל שני החשודים הנוספים בשלושה ימים. בהתייחסו לחשדות נגד הקצין כתב השופט ירון גת כי "מיום ליום עולה חשד סביר נגד החשוד בביצוע העבירות המיוחסות לו".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully