וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני עיתונאים ישראלים מוכרים נעצרו בגדה

22.12.2014 / 14:56

חיילים שתחקרו את העיתונאים ביציאה מטול כרם טוענים כי השניים ירקו לעברם וקיללו אותם. הם תוחקרו על העלבת החיילים ועל הפרת צו אלוף, ושוחררו בערבות עצמית. בהמשך יוחלט אם להגיש נגדם כתב אישום

מחסום צה"ל  בצומת תפוח, ינואר 2013. שלומי גבאי
מחסום תפוח. למצולמים אין קשר לכתבה/שלומי גבאי

שני עיתונאים מוכרים נעצרו היום (שני) ביציאה מטול כרם עקב תלונה של חיילים שתחקרו אותם במחסום המוצב ביציאה מן העיר. לדברי החיילים, השניים ירקו לעברם וקיללו אותם. עקב תלונת החיילים הוזמנה למקום ניידת משטרה והשניים נלקחו לתחנת אריאל, שם תוחקרו על העלבת החיילים ועל הפרת צו אלוף בכך שנכנסו לשטח A. השניים שוחררו שוחררו בתום חקירתם בערבות עצמית, ובהמשך יוחלט אם להגיש נגדם כתב אישום.

עוד בוואלה! חדשות:
בשל הבחירות: לא ימונו מחליפים למפכ"ל ולנציב שב"ס
שתי הנערות שנעדרו מאתמול אותרו בשלום בתל אביב
איך הידרדרה מכונית היוקרה מגובה 2 קומות בחיפה?

בחודש יולי האחרון נפצעה בראשה צלמת וואלה! חדשות טלי מאייר מכדור גומי שנורה לעברה בעת שעסקה בסיקור הפגנות המחאה במחנה בית חנינא-שועפט שבמזרח ירושלים. הצלמת נפגעה בלסת ופונתה לבית החולים הדסה הר הצופים להמשך בדיקות. צלם נוסף של אתר "אקטיבסטילס" אשר שהה לצידה וסייע לפנותה נפגע גם הוא, לאחר שנורה בעורפו.

פגיעה של כוחות הבטחון הישראלים בעיתונאים וכלי תקשורת הביאו להתדרדרות חסרת תקדים בדירוג של ישראל במדד חופש העיתונות הבינלאומי. ישראל התדרדרה 20 מקומות למקום ה-112, הנמוך ביותר שבו דורגה אי פעם. המחברים הסבירו את הדירוג בהסלמה של פעילות צה"ל בשטחים והשלכותיה על הסיקור התקשורתי באזור, כמו גם פגיעה פיזית בעיתונאים ובבניינים של כלי תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully