וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים בחופשת חנוכה: לאיזה סרט כדאי לקחת אותם?

21.12.2014 / 14:48

"6 גיבורים" או "הפינגווינים ממדגסקר"? דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות עושה סדר בבלאגן ועוזר להחליט מה שווה וממה מומלץ להתרחק. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מאז בחירות אמצע הקדנציה - אובמה משחרר את הרסן: ביום שישי האחרון הנשיא ברק אובמה ביצע מהלך חסר תקדים וקרא רק לעיתונאיות לשאול שאלות במסיבת העיתונאים המסורתית לכבוד סיכום השנה. צעד זה מתווסף לרשימת מהלכים נועזים אחרים שביצע נשיא ארצות הברית בחודש האחרון כמו פיטוריו שר ההגנה הרפובליקני צ'אק הייגל, נירמול היחסים עם קובה אחרי אמברגו של יובל והפעלת מדיניות הגירה חדשה וחתרנית. אובמה, שכונה "ברווז צולע" בעקבות חוסר היכולת שלו להוביל את בתי הנבחרים, חושף תדמית חדשה ופחות הססנית. בצה"ל מכירים את התופעה הזו היטב - אס"ק (אווירת סוף קורס): אובמה, בדומה לנשיאים אחרים שקדמו לו, מנצל את השנתיים האחרונות שלו בנשיאות כדי להשאיר את חותמו ופחות אכפת לו מהגינונים והשיקולים הפוליטיים שהטרידו אותו עד כה.

נתניהו מעולם לא שר כל כך טוב: הסרטון של ראש הממשלה שר את "שנדליר" של הזמרת האוסטרלית סיה הפך במהלך סוף השבוע לסנסציה ברשתות החברתיות. אביעד קדרון, עורך וואלה! תרבות ואחד מהוגי הרעיון, שנעשה במסגרת סיכומי שנת 2014, מספר על התגובות הנלהבות בעמודי הפייסבוק של נתניהו ושל הזמרת, וגם על התגובות הפחות נעימות.

התחזית: הלילה הגשם יתחזק בצפון ולאורך החוף. מחר גשם מקומי שיתפשט במהלך היום עד צפון הנגב. הטמפרטורות יוסיפו לרדת ויהיה קר מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully