וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנחן רחיפה התרסק למוות בחוף בראשון לציון

20.12.2014 / 16:43

גבר בן 59 צנח מגובה של עשרות מטרים בשל משב רוח חזק ופגע בחניה של "החוף השקט" בעיר. צותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אף בסופן נאלצו לקבוע את מותו

מד"א

צנחן רחיפה בן 59 התרסק למוות היום (שבת) בראשון לציון, בחניה של "החוף השקט" בעיר. לעיני המתרחצים והמטיילים שניצלו את מזג האוויר הנוח והגיעו לחוף, ככל הנראה נקלע הצנחן למערבולת רוחות והתרסק על משטח הכורכר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי במקום וביצעו בו פעולות החייאה, אף בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

מנהל חוף ראשון לציון, אלי שוורצמן, סיפר לוואלה! חדשות: "הצנחן ריחף מעל אזור מגרשי החנייה של החוף. הוא היה בגובה של כ-50 מטרים בערך, כשלפתע נקלע למשב רוח פתאומי שהכניס את המצנח לסחרור. החוף היה מלא במתרחצים ובמטיילים שניצלו את מזג האוויר הנוח כדי לשהות בחוף הים. הוא נפל בעוצמה רבה אל משטח הכורכר שעל שפת החוף ונהרג במקום".

זירת ההתרסקות של צנחן רחיפה בחוף השקט בראשון לציון, 20 בדצמבר 2014. מד"א
זירת ההתרסקות ב"חוף השקט" בראשון לציון, היום/מד"א

ניר הנדלר, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, שחזר את האירוע."בסמוך למצנח רחיפה ממונע בשטח כורכר קרוב לחוף הים, שכב גבר בן 59 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה", סיפר. "אנשים שהיו במקום סיפרו שהוא התרסק. ביצענו בפצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת ההתרסקות של צנחן רחיפה בחוף השקט בראשון לציון, 20 בדצמבר 2014. מד"א
"בסמוך למצנח רחיפה ממונע שכב גבר מחוסר הכרה"/מד"א

לפני כשנתיים נהרג צנחן הרחיפה יורם אגמון, בן 50 מעפולה, על צלע הר תבור שבגליל התחתון. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully