וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הסיע חשפנית להופעה ואנס אותה במכונית

18.12.2014 / 12:45

דני רוזן, בן 45 מתל אביב העובד כנהג בסוכנות חשפנות, נאשם כי ביקש מצעירה בת 19, שהייתה ביומה הראשון בעבודה, לבצע עבורו ריקוד ארוטי, ובמהלכו אנס אותה. לטענת רוזן, המעשים היו בהסכמה

3 גברים חשודים שאנסו נערה בת 17 במקלט בדרום תל אביב. ShutterStock
הצעירה התחננה שיפסיק/ShutterStock

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד דני רוזן, תושב תל אביב בן 45, בגין אונס של צעירה שהגיעה לעבוד בסוכנות חשפנות שבו היה רוזן מועסק כנהג. מכתב האישום עולה כי ביומה הראשון של הצעירה בעבודה ביקש ממנה רוזן לבצע עבורו ריקוד ארוטי, ובמהלכו אנס אותה תוך שהיא נאבקת בו ומתחננת שיפסיק.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ליאת גלבוע אמיר מפרקליטות מחוז המרכז, במסגרת תפקידו נהג רוזן להסיע את הבנות העובדות בסוכנות לאירועים פרטיים. בחודש שעבר, לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים, התקשרה הצעירה, סטודנטית בת 19, לסוכנות, והתעניינה בעבודה כחשפנית. מכתב האישום עולה כי כמה ימים לאחר מכן אסף אותה רוזן בתחנה המרכזית בתל אביב, והאחרון הסביר לה על העבודה. לאחר מכן הוא אסף שתי בנות נוספות, המכונות "סול" ו"ניקול", העובדות אף הן כחשפניות, והסיע אותן אל האירועים שתוכננו לעבוד בהם.

באחד האירועים, לפנות בוקר, הופיעו רק סול וניקול, והמתלוננת נשארה במכונית עם רוזן. אז, על פי כתב האישום, הוא שאל אותה אם יש לה כוח לעוד הופעה, והיא השיבה בחיוב. על כך השיב לה רוזן, על פי כתב האישום: "יאללה, אני החתן, ואני מזמין אותך לרקוד עליי". הצעירה, שהייתה סבורה שמדובר בהופעה בתשלום, הסכימה והחלה לבצע ריקוד ארוטי על ברכיו של הנהג. מכתב האישום עולה כי כעבור זמן מה החל רוזן לגעת באיבר מינה של הצעירה ולפשוט את תחתוניה, זאת בניגוד לרצונה.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
באמצע שיעור בתיכון: בן 15 חשוד שתקף מורה בפתח תקווה
המג"ד החשוד בהטרדה מינית: סא"ל לירן חג'בי מגבעתי
מנהל קבוצת הכדורגל נעצר שוב: חשוד בעבירות מין בקטינים

"הכול בסדר, את תיהני מזה"

בשלב זה, על פי כתב האישום, פשט רוזן את מכנסיו ואת תחתוניו ונשכב על הצעירה. זו ניסתה להדוף אותו מעליה וביקשה שיחדל ממעשיו, אך הוא השיב לה: "מאמי, את מרגישה לא נעים, הכול בסדר. תפסיקי, את תיהני מזה". בשלב זה, על פי כתב האישום, אנס אותה רוזן תוך שהיא נאבקת בו ומתחננת בפניו שיפסיק. לאחר שסיים, שלחה הצעירה מסרון לידיד וביקשה ממנו שיבוא לאסוף אותה, וכך עשה. "חרא לי... המעסיק זבל... בן זונה... אמרתי לו לא והוא המשיך... והכניס... לא יצא... לא שחרר...", כתב הצעירה לידידה במסרון. על פי עדותו של הידיד, בהגיעם לביתו היא סיפרה לו על שאירע. ממצאי בדיקה רפואית מאשרת את הטענות.

בין הגרסאות שמסר רוזן למשטרה התגלו סתירות. בעוד בחקירתו הראשונית הוא טען כי רק התחכך עם המתלוננת ללא חדירה, בשלב מאוחר יותר הוא אמר כי אולי הייתה חדירה חלקית. בכל מקרה, לטענתו היחסים היו בהסכמה.

נוסף על כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את רוזן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בין היתר, ציינה הפרקליטות בבקשת המעצר את עברו הפלילי של הנאשם, הכולל גם עבירות אלימות, שבגינם כבר שהה במאסר בעבר.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully