וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של אלי ישי על ההסתה הפרועה נגדו: "הילדים חוששים שיקרה משהו"

16.12.2014 / 15:18

אחרי פרישת ישי מש"ס התרבו ברשתות החברתיות ההתבטאויות הפוגעניות נגדו. "בוגד עלוב", "שפל" ו"חתרן שקרן" הן רק כמה מהן. רעייתו, ציפי, בהתייחסות ראשונה: "ההכפשות האלה פוגעות בנפש הילדים"

מערכת וואלה!

יממה אחרי הודעתו של ישי על פרישה מש"ס דבר אחד כבר ברור המאבק על קולות בוחרי ש"ס צפוי להיות אגרסיבי במיוחד. מאתמול נפוצו ברשתות החברתיות קריאות קשות נגד ישי. בין היתר נכתב שם: "בוגד עלוב", "חתרן שקרן" ו"שפל". אמש לאחר פלישת תומכי ש"ס למסיבת העיתונאים של ישי, תוגברה האבטחה סביב ישי מחשש לפגיעה בו. רעייתו של ישי, ציפי ישי, אומרת היום למהדורה בתגובה ראשונה: "ההכפשות האלה הן הכפשות שפוגעות בנפש. בכל אופן זה אבא, זו משפחה, זה אבא שמעריצים אותו. אז אין ספק שזה פוגע. זה קשה, זה פוגע. הילדים אומרים: אל תלך לבד אבא. אל תלך לבד. אל תעשה".שני הצדדים מנסים להרגיע את השטח. הוכחה לכך ניתנה אתמול בהודעת גינוי שפרסם דרעי נגד המהומה שהתחוללה במסיבת העיתונאים של ישי.

עוד במהדורה:

מצאו את ההבדלים: במה לפיד וכחלון שונים זה מזה? מפלגת הטרנד של בחירות 2015, "כולנו" של משה כחלון, דומה באופן יוצא דופן לטרנד של בחירות 2013, "יש עתיד" של יאיר לפיד. המצע של שתיהן מדגיש את הנושאים החברתיים- כלכליים ומצניע את המדיני, בשתיהן יש מנהיג כוכב בתחומו שמרכיב את הרשימה ושלטונו במפלגה הוא שלטון יחיד ללא עוררין. מה בכל זאת שונה בין המפלגות? כחלון מקפיד להדגיש את הרקע שלו,כמי שהגיע מפריפריה והוא גם למד מהטעויות של לפיד.

קרח לאסקימואים: איך מוכרים סופגניות בארץ הדונאטס? המאפיות ורשתות קפה הישראליות מוכרות כבכל שנה בחנוכה סופגניות, ומכיוון שהאמריקאים כל כך רגילים לדונאטס הם מנסים לקלוע לטעם המקומי. ב"לחמים" טיגנו השנה סופגניות במגוון של מילויים וציפויים, ב"טל בייגלס" התמקדו בריבה. ואיך קוראים לסופגניה? בחלק מהמקומות מקפידים על השם העבריי ובאחרות מנגישים לקהל וקוראים לה : דונאט ריבה. ומה לגבי המחיר? במאפיות היהודיות והישראליות המחיר גבוה פי שלושה מרשת המזון המהיר "דאנקן דונאטס" וחוצה את העשרה שקלים לסופגניה אחת.

חנוכה בפסטיבל הקולנוע היהודי בירושלים: מהערב יחל בבירה הפסטיבל, בתכנית: למעלה מ-50 סרטי עלילה ודוקו, מפגשים בין הקהל לבין יוצרים מקומיים ואורחים מחו"ל ואורח הכבוד היא הקומיקאית היהודיה, זוכת האמי, שרה סילברמן. הפסטיבל גם משיק מפגשי קולנוע, אוכל ותרבות עם שפים המתמחים באוכל יהודי וסרטים מיוחדים לילדים ולנוער.

התחזית: מחר עלייה בטמפרטורות בעיקר במישור החוף והשפלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully