וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ארה"ב לא תטיל וטו על ההצעה הפלסטינית?

15.12.2014 / 15:06

ראש הממשלה נתניהו נועד עם שר החוץ קרי ברומא בניסיון לגבש פשרה שתאפשר לאמריקנים להציע הצעה חלופית להצעה הפלסטינית הדורשת הקמת מדינה פלסטינית בגבול 67' בתוך שנתיים.

מערכת וואלה!

ראש הממשלה נועד עם שר החוץ האמריקני קרי באיטליה. האמריקנים ביטלו את ההצהרה המשותפת בפתח הפגישה מחשש לעימות מתוקשר. וושינגטון טרם החליטה אם להטיל וטו על ההצעה הפלסטינית מחשש שההחלטה תפגע ביחסים בין ארה"ב למדינות ערב, שתומכות במהלך הפלסטיני, להן היא זקוקה במאבק דאע"ש. אחת החלופות שבוחנים האמריקנים היא הצעת החלטה אחרת, שגם בה יוזכרו גבולות 1967, אך הניסוח הכללי שלה יהיה נוח יותר לישראל. נתניהו מצידו מתנגד לכל הצעת החלטה הכוללת את גבולות 67' ומבקש לדחות את דיון בעניין עד לאחר הבחירות בישראל. הפלסטינים מאיימים כי אם זו ההחלטה שתקבל וושינגטון, הם יפנו בכל זאת למועצת הביטחון, ולאחר שייתקלו בווטו האמריקני, יפנו לבית הדין הבינלאומי בהאג.

עוד במהדורה:

טרור בסידני: כך דאעש הצליח לחדור לאוסטרליה. כבר יותר מחצי יממה מתבצר מחבל בבית קפה במרכז סידני ומחזיק בעשרות בני ערובה. המחבל דורש דגל של דאעש ולשוחח עם ראש ממשלת אוסטרליה. בשנה האחרונה הצליח ארגון הטרור לחדר לאוסטרליה: כשישים אזרחים יצאו להילחם בסוריה ובעירק עבור הארגון, ולפחות חמישה עשר לוחמים אוסטרלים נהרגו שם. הקרקע לפעילות הזאת היא העובדה שאוסטרליה היא יבשת של מהגרים שנתונה בשנים האחרונות לגלי פליטים ומהגרים בלתי חוקים, בעיקר ממדינות מוסלמיות. אוסטרליה היא אחת מהשותפות בקואליציה האמריקנית נגד דאעש: לאחרונה שיגרה כ-600 חיילים ועשרה כלי טיס לקמפיין. ובעקבות איומי הטרור הועלתה לפני כשלושה חודשים רמת הכוננות במדינה.

התמונות של הנסיך ג'ורג' חושפות: גרדרובה מלכותית במחיר שפוי. בית המלוכה פירסם לקראת חג המולד תמונות של הנסיך ג'ורג' כמחווה לתקשורת שנמנעת מפפארצי של התינוק המלכותי. הלוק של הנסיך: האפודה עם החיילים של משמר המלכה, הנעליים ובגד הגוף הלבן, עולים רק כשמונים פאונד ומי שירצה לרכוש את הפריטים יגלה שיש עליהם אפילו הנחה. מאז פרסום התמונות, התקשורת הבריטית מנתחת אותן באובססיביות: מהצד של שביל השיער של ג'ורג', דרך הלחיים האדומות שלו עד הסיבה לחיוך.

הצצה למופע של ציורי תלת מימד בחול: אורח באירוע אקו-ארט בערבה לכל המשפחה השנה הוא אמן הניו-זילנדי ג'יימי הרקינס שמצייר ציורי תלת מימד בחול. הרקינס מסביר כי המסר של היצירה שלו הוא כבוד ודאגה לאדמה ולטבע וכי חשוב לו להפוך את כל החוויה לכיפית ומשנה תודעה לצופים בה. האירוע ייפתח בסוף השבוע לקהל הרחב וביום שישי הכניסה היא חינם. צפו בהרקינס מצייר על אדמת הערבה באמצעות חול ואבני חצץ.

התחזית: הלילה קר, מחר דווקא יתחמם מעט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully