וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל אבטחה: אדם חמוש באקדח חדר לאצטדיון סמי עופר

14.12.2014 / 12:47

בן 39 התחזה למאבטח במשחק בשבוע שעבר בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים ועבר את מעגלי האבטחה במגרש בחיפה כשהוא חמוש. הוא נעצר במתחם האח"מים אחרי שעורר את חשדו של מנכ"ל האצטדיון. "לקחי האירוע נלמדו"

אצטדיון סמי עופר חיפה. קובי אליהו
החשוד הועבר לחקירת משטרת ירושלים ונמצא מאז במעצר. אצטדיון "סמי עופר"/קובי אליהו

תושב ירושלים, בן 39, הצליח לעבור את מעגלי האבטחה באצטדיון הכדורגל סמי עופר בחיפה כשהוא חמוש באקדח, והגיע למתחם האח"מים באצטדיון – כך חשף הבוקר (ראשון) יואב אתיאל מ"רדיו חיפה". האירוע התרחש לפני תחילת המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים ביום שני שעבר. האחריות לאבטחת המשחק הייתה בידי מכבי תל אביב, שאירחה את המשחק בחיפה בשל אירועי הדרבי התל אביבי.

החשוד, ששירת בעבר בכוחות הביטחון ופוטר מעבודתו, הגיע למתחם כשעל רכבו סירנה מופעלת והציג את עצמו כאיש היחידה לאבטחת אישים. הוא עבר, כאמור, את כל מעגלי האבטחה עד שעורר את חשדו של מנהל האצטדיון, אילן פוקס, שתחקר אותו והזמין את המשטרה. החשוד נחקר בתחנת משטרת טירת הכרמל, הועבר לידי משטרת ירושלים ובית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד ליום רביעי. פרקליטו של החשוד, עורך הדין מוטי איוס, אמר כי החשוד לא מכחיש שהיה באצטדיון וציין כי הוא נושא אקדח ברישיון. לבקשת עו"ד איוס, יישלח היום החשוד לבדיקה פסיכיאטרית.

יש לציין כי במתחם האח"מים מתארחים לעתים אנשים רמי דרג ובתא הכבוד הסמוך צפה לפני כחודש ראש הממשלה בנימין נתניהו במשחק בין נבחרות ישראל ובוסניה.

עוד בוואלה! חדשות
בליכוד תקפו את לבני: "שתפסיק לנבל את הפה"
אסון הנפט תועד מהחלל; "אין חשש לזיהום מפרץ אילת"
הכינו את קערות הסלט: 10 טונה ירקות יחולקו חינם בתל אביב

אצטדיון סמי עופר חיפה, מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המשחק הועבר לחיפה בשל אירוע הדרבי/ברני ארדוב

פרקליטו של החשוד, עורך הדין מוטי איוס, אמר כי החשוד לא מכחיש שהיה באצטדיון וציין כי הוא נושא אקדח ברישיון. לבקשת עו"ד איוס, יישלח היום החשוד לבדיקה פסיכיאטרית.

דובר אצטדיון סמי עופר מסר בתגובה: "הערנות והתושייה של מנכ"ל האצטדיון, שתחקר את המתחזה, הובילה למעצרו. הלקחים מהאירוע נלמדו והוסקו מסקנות לעתיד".

מעיריית חיפה נמסר כי "האבטחה על האצטדיון הייתה באחריות מלאה של קבוצת מכבי תל אביב, החל מהשעה 5:00 בבוקר. בסביבות 15:30 הגיע אותו חשוד לפאתי האצטדיון, ועבר את טבעת המאבטחים המוקדמת של קבוצת מכבי תל אביב. המקרה אירע ביום משחק שבו אבטחת האצטדיון הייתה נתונה בידי חברת האבטחה האזרחית של הקבוצה המארחת. אנו מצרים על תקלת האבטחה של מכבי תל אביב ולמזלנו, ערנותו של המנכ"ל סיימה את הסאגה הזו במהרה".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "המתחזה נלכד במשרדי האצטדיון בשיתוף פעולה בין הנהלת האצטדיון למערך האבטחה של המועדון, והועבר לטיפול משטרת ישראל ורשויות החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully