וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדנו כך: אילו ח"כים לא יהיו בכנסת הבאה?

9.12.2014 / 15:56

כבכל מערכת בחירות, כ-40 חברי כנסת צפויים לפנות את כיסאותיהם במשכן במרץ הקרוב. עבור מי זו הייתה הקדנציה הראשונה והאחרונה? כיצד ישפיע האיחוד של התנועה והעבודה? ומי ימלא את מקום העוזבים?

מערכת וואלה!

בניכוי שליש: כבכל מערכת בחירות, כ-40 חברי כנסת מהכנסת התשע עשרה צפויים לפנות את כיסאותיהם במשכן במרץ הקרוב. על פי הסקרים שמונה חברי כנסת מ"יש עתיד" לא יכנסו לכנסת העשרים. האיחוד הצפוי בין התנועה לעבודה צפוי לדחוק אחורה את חברי העשירייה השנייה בגלל שיריון מקומות. האיחוד ישפיע גם על חברי התנועה: שני חברי כנסת מהמפלגה, שמחזיקים בדעות ניציות יותר, לא יצטרפו לעבודה והם במגעים עם מפלגות אחרות. מי שימלא את ארבעים המקומות החדשים הם חברי מפלגתו של משה כחלון, שעדיין לא הרכיב רשימה. עבור מי מהח"כים זו תהיה הקדנציה הראשונה וגם האחרונה? ומי יפרוש ויעשה לביתו?

הקולות הצורמים של לפיד והרצוג: לקול ולחיתוך הדיבור יש השפעה מכרעת על התדמית והכריזמה של פוליטיקאי. במהלך תקופת בחירות נוטים פוליטיקאים לסבול מאובדן קול ומצרידות. אתמול היה זה תורו של יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, לאבד את הקול בגלל צינון. לאיזה עוד פוליטיקאי זה קרה וכיצד הם התמודדו עם זה? מי ששינה את חיתוך הדיבור שלו מאז החל קמפיין הבחירות הוא יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שבנאומים האחרונים מנמיך מאוד את קולו ומשתהה עם פאוזות ארוכות בין מילה למילה. האם אשף המילים מגזים? צפו בניתוח של מומחית.


התחזית: הלילה הגשם ייחלש בהדרגה. מחר בשעות הבוקר ייתכן גשם בצפון הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully