וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי בום של סתיו: שיא של לידות באוקטובר-נובמבר

7.12.2014 / 14:53

הסתיו נחשבת לעונה פוריה, אבל השנה נרשם מספר גבוה במיוחד של לידות. מה קרה לפני תשעה חודשים? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

איחודי מפלגות - השלם גדול מסך חלקיו? מאה ימים בדיוק לבחירות והסקרים מנבאים מעל 20 מנדטים לרשימה משותפת של העבודה ולבני. ניסיון העבר מאידך מלמד שלא תמיד איחודים וחיבורים של מפלגות עוזרים למפלגות לצבור יותר כוח והשפעה, ואפילו עלולים לפגוע. בבחירות האחרונות הרשימה המשותפת הליכוד-ביתנו זכתה ב-31 מנדטים, ירידה של 11 מנדטים מהבחירות הקודמות, וירידה של כמעט 20 מנדטים מסקרים שנערכו לפני ההכרזה על האיחוד. גם בשנת 99', כשהליכוד רצו עם גשר, הם חוו ירידה של 8 מנדטים בהשוואה לבחירות לפני כן. באיזה מקרים זה דווקא כן מצליח?

גל מקל מחליף קבוצה: גל מקל ממשיך את חלומו לשחק ב-NBA ולאחר ששוחרר בקיץ מקבוצת הדאלאס מבריקס הוא ערך הלילה את הופעת הבכורה שלו בניו אורלינס פלקינס עם שישה אסיסטים. שלושה נתונים משחקים לטובתו, ומעידים שאולי הפעם הוא ימצא את מקומו: הוא כרגע לא סובל מפציעות, לקבוצה אין ציפיות גבוהות ממנו ואין לו מתחרים רבים על עמדת הרכז המחליף. למרות ההצעות ממכבי תל אביב, מקל נחוש בדעתו למצות את כל האפשרויות ולהגשים את השאיפה אולטימטיבית של כל שחקן כדורסלן.

אחרי הזומבה והפילאטיס - הטרנדים הספורטיביים של 2015: בשנה הקרובה יהיה יותר קל להיכנס לכושר בלי להשקיע מאות שקלים בחודש על חדרי כושר. המגזין Health & Fitness Journal שאל אלפי ספורטאים מקצועיים אילו סוגי אימונים יהיו פופולריים בשנה הקרובה ומצא שאימונים המבוססים על משקל הגוף או אינטרוולים, ואינם דורשים ציוד או הדרכה, הגיעו למקומות הראשונים. בהמשך הרשימה אפשר למצוא אימונים קצת יותר מורכבים כמו אימון קבוצתי מודרך או יוגה אווירית על רצועות מיוחדות, אבל המצב הכלכלי נותן אותותיו גם בתחום האימון האישי ומאלץ לא מעט ספורטאים לחפש אלטרנטיבות זולות כדי לשמור על כושר או להוריד את הכרס.

התחזית: מחר במהלך היום יהיה בסך הכול דומה להיום, עם טמפרטורות גבוהות מהרגיל בעונה. בשעות הערב צפוי גשם מקומי.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully