וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה מנותק": דירוג הסלוגנים של יאיר לפיד

4.12.2014 / 15:29

"אחיי העבדים", "פוליטיקה חדשה" וריקי כהן מחדרה - מטבעות הלשון שהכניס יו"ר יש עתיד לחיינו מאז שנכנס לפוליטיקה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מי אתה, משה כחלון? כולם מכירים אותו בתור האיש שהוזיל את חשבונות הסלולרי במאות שקלים והסקרים מנבאים לו כעשרה מנדטים, אבל יש עדיין הרבה מאוד שאלות פתוחות לגביו. כחלון שומר על עמימות באשר לרשימה שלו, עמדותיו המדיניות, ויחסו לראשי המפלגות האחרות. בניגוד לראשי המפלגות הטרנדיות הקודמים, הוא מכיר את הפוליטיקה ומגיע עם קבלות, מה שהופך את הרשימה שלו לאטרקציה עבור כל מי שרוצה לראות את עצמו מכהן בכנסת הקרובה.

הסרט "חלף עם הרוח" חוגג 75: Frankly my dear, I don't give a damn כבר מזמן חרג מתחומי הקולנוע והפך לביטוי בפני עצמו. הסרט הקלאסי מציג סיפור על-זמני ודמויות נצחיות, אבל דווקא עכשיו נחשפים הסיפורים שלא הכרנו על מאחורי הקלעים של הסרט - החל מהסאגה סביב הליהוק של השחקנית לדמותה של סקרלט ועד לשמועות על קלארק גייבל ואיך זה קשור לפסילת אחד הבמאים. הסיפור המלא והפרטים העסיסיים במגזין סוף השבוע של וואלה!.

איש השבוע: בזמן שכולם עסוקים ב"כן ביבי, לא ביבי" השבוע נבחרה אחת הדמויות המשפיעות והחשובות במדינה, בעיקר כשדאע"ש על הגדרות ונסראללה מאיים בקאמבק. בניגוד לקודמיו בתפקיד הוא לא ויתר על הבורקסים ומטפח תדמית עממית, עם כרס מכובדת. המהדורה איחלה לאיש השבוע בהצלחה ומקווה לא להיתקל בו בבקו"ם.

התחזית: מחר ובשבת מתקרר מעט, אבל עדיין יהיה חם ויבש מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully