וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אני נצלה בתקשורת, אבל אוהב את הנשיא"

25.11.2014 / 14:53

בתגובה על החלטת ריבלין לבטל את הופעתו של הזמר בעקבות השיר מעורר המחלוקת שפרסם, הוא הדגיש בפייסבוק כי הוא מכבד את מוסד הנשיאות. על השיר כתב: "אין בו כל כוונה להסתה".

מערכת וואלה!

הזמר עמיר בניון הגיב אחר הצהריים (שלישי) על ביטול הופעתו במשכן הנשיא בשל שיר מעורר מחלוקת שפרסם. "בעניין ההודעה שפרסם בית הנשיא, ואשר כפי שצפו מנסחיה הוסיפה שמן למדורת הצלייה של עבדכם הנאמן בתקשורת, אבקש לומר שאני מכבד את מוסד הנשיאות ואוהב את הנשיא ריבלין אהבת אמת, ושמח שהוא האיש שנמצא בבית הנשיא בעת הזו", נכתב בהודעה מטעם בניון בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו.

"עמיר כתב שיר מחאה מתוך כאב על גל הטרור האחרון", נכתב עוד. "לגבי טיבו ניתן כמובן להתווכח, אך נדגיש: השיר מדבר על אלימות המופנית כלפי אזרחי ישראל וכואב אותה, אין בו כל כוונה להסתה, ואלימות איננה דרכנו ואיננה דרך היהדות, גם אם יש מי שמנסים לטעון שכן. עמיר ימשיך לשיר את אהבתו לארץ ישראל ולעם ישראל במדינת ישראל".

השיר המדובר, "אחמד אוהב את ישראל", פורסם אתמול. השיר מתאר את כוונותיו של סטודנט ערבי לבצע פיגוע. "מחר אעוף לשמים, אשלח לגיהנום איזה יהודי או שניים", אומר הערבי בשיר. "זה נכון יבוא הרגע בו תפנה לי את הגב ואז אני אתקע בך את הגרזן המושחז".

עוד במהדורה:

שבוע חורפי במיוחד: החורף התחיל כבר בסוף השבוע האחרון אבל הערב הוא יגיע לשיאו עם גשמים חזקים, ברד, רעמים, רוחות עזות ושלג בחרמון. מחר מזג האוויר החורפי יימשך, עד התחממות שתחול רק בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully