וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל שהחזיק בכמות גדולה של "נייס גאי" זוכה מסחר בסמים

22.11.2014 / 14:50

החייל החזיק בכמות הגדולה ביותר של סם הפיצוציות שנתפסה אי פעם ברשות חייל צה"ל. עם זאת, בית הדין הצבאי החליט לזכות את החייל מחמת הספק ולהרשיע אותו רק בעבירות של שימוש בסמים

מיסטר נייס גאי. אורי לנץ
החייל נתפס כשברשותו 697 גרם של סם מסוג "נייס גאי"/אורי לנץ

שוטרי משטרת ישראל עצרו לאחרונה חייל לאחר שתפסו בביתו סם מסוג "נייס גאי" במשקל כולל של 697 גרם – הכמות הגדולה ביותר של סם מסוג זה שנתפסה אי פעם ברשות חייל צה"ל. לפי כתב האישום, שהוגש נגד החייל על ידי התביעה הצבאית, הסמים היו מחולקים ל-93 שקיות ניילון קטנות והנאשם החזיק בסם כדי למכור אותו.

נוסף על כך, החייל הואשם בשימוש בסם מסוג LSD ב-12 הזדמנויות שונות באמצעות טיפות ובולים ספוגים בסם ובשימוש בסמים מסוג קוקאין ומריחואנה. על פי כתב האישום, במהלך המעצר קרא החייל לאחיו לזרוק את הסמים.

עוד בוואלה! חדשות:
ארדן: "שוקלים לשלול תושבות קבע מערבים שמעודדים טרור"
קניה: לוחמי "א-שבאב" הוציאו להורג 28 נוסעי אוטובוס
תיעוד: מורה לספורט גורר באלימות תלמידה לבריכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התביעה הצבאית לא הצליחה לקשור בין מרשי לסמים". עו"ד שי רודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנאשם, המיוצג על ידי הסנגור עו"ד שי רודה המומחה למשפט צבאי, הודה כי השתמש בסמים ואמר כי עשה זאת כדי לקבל פטור משירות צבאי. הוא הכחיש כל קשר לסחר בסמים ואף טען כי לא ידע ש"נייס גאי" אסור לשימוש לפי פקודת הסמים. כמו כן, ציין כי אביו משתמש בכמויות גדולות של הסם. לגבי הקריאה לאחיו שיזרוק את הסמים אמר כי הוא סובל מהתקפי חרדה וכי הוא אינו שולט במילים שיוצאות לו מהפה.

התובע הצבאי, סגן אליאסף מלמד, הדגיש כי הנאשם דחף בחוזקה את השוטר שהגיע עם צו מעצר. הוא אמר כי עדותו של הנאשם הייתה מלאת סתירות ושקרים וכי במהלכה הוא הפגין בקיאות בעולם הסמים.

בית הדין הצבאי של זרוע היבשה בהרכב של השופטים רס"ן רון סולקין, רס"ן סרגיי קוטיקוב וסרן אריאל מקיטן, הרשיע את החייל בשימוש בסמים ובשיבוש מהלכי משפט אך ציין כי לא נמצא בסיס מספק לסעיף הסחר והפצת הסמים, זיכה אותו מחמת הספק והורה אמש (שישי) לשחרר אותו ממעצר.

עו"ד רודה אמר בתגובה: "התביעה הצבאית לא הצליחה להביא, ולו ראיה אחת קטנה, הקושרת את מרשי לסמים, ולכן מדובר בזיכוי צודק ונכון".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully