וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה מגנגסטר: האחוזה מ"הסנדק" עומדת למכירה

17.11.2014 / 16:05

תמורת כשלושה מיליון דולרים, אפשר לעבור לגור בבית הכי מפורסם בסטטן איילנד, הבית של משפחת קורליאונה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

אחרי יום של ספינים מנסים להוריד את הלהבות: אחרי שביממה האחרונה איים המשבר הקואליציוני לפרק את הממשלה, ניסו היום (שני) שר האוצר יאיר לפיד ושר החוץ אביגדור ליברמן לצנן את האווירה ולהבהיר שפניהם לא למשבר. לפיד אמר שהדיבורים על החלפת נתניהו באמצעות הקמת קואליציה חלופית הם "קשקוש", והעריך כי "ניתן לפתור את המשבר בתוך שעתיים". ליברמן, שהרבה להתבדח אמר: "אין קואליציה נגד ביבי. אני לא חבר בקואליציה אנטי ביבי". מאמציהם של השותפים הקואליציוניים לסיים את המשבר מגיעה דווקא אחרי בוקר מתוח, בו מנעה ישראל ביתנו את ההצבעה בוועדת הכספים סביב חוק מע"מ אפס. בנוסף, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הזמין את בכירי סיעת הליכוד לדיון חירום "על תגובה לצעדיו החתרניים של לפיד, שרצה להקים קואליציה חלופית", כפי שהאשים בכיר בסיעה, אולם התחרט וביטל אותו, לאחר שחברי הסיעה העריכו כי מטרת הכינוס היא התייעצות על הקדמת הבחירות.

ראש הממשלה במשחק הנבחרת? סימן שבאמת יש משבר: בניגוד לפוליטיקאים ישראלים כמו אהוד אולמרט או אביגדור ליברמן, ואפילו בניגוד לשר האוצר לפיד - שגם הוא נכח במשחק אתמול מול בוסניה - בנימין נתניהו אינו ידוע כחובב ספורט, וכראש ממשלה הוא אינו נוהג לפקוד אירועים המוניים, בין היתר בגלל סידורי האבטחה הכבדים הכרוכים בכך. והנה, במשחק החשוב אתמול במוקדמות היורו, הגיע אתמול ראש הממשלה עם בנו לצפות במשחק, ואף חגג עם השחקנים בחדר ההלבשה. עד כמה זה קשור למתיחות בקואליציה?

אמא יש רק שתיים - גם בתעודת זהות: משרד הפנים הודיע שינפיק תעודות זהות המותאמות גם לזוגות חד-מיניים ויציינו את שמות שני האבות או שתי האמהות. מדובר במהלך משמעותי של המדינה כלפי הקהילה הגאה אבל הם מצידם עוד לא יוצאים במחולות ורואים בזה כצעד ראשוני בלבד. אודי לדרגור, יו"ר עמותת "אבות גאים" אמר שזהו אכן תיקון סמלי חשוב אבל בהחלט יש עוד דרך מאוד מאוד ארוכה. לדבריו, צריך להגיע למצב גנרי שבו לילד יש יותר משני הורים והמדינה לא נכנסת לזה.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה של הטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully