וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה עם ספייס

8.11.2000 / 1:41

הספייס גירלז חגגו את יציאת אלבומם החדש, "לנצח", במסיבה פרטית בלונדון; "אנחנו מתבגרות עם המעריצים", אמרה פוש ספייס; ורק דייויד בקהאם הבריז

הספייס גירלז חגגו אתמול את יציאת אלבומם השלישי, "לנצח", במסיבה פרטית עם מאות חברים וקרובים. ארבעת הספייסיות נאלצו לפלס את דרכן למסיבה בין קבוצות של צלמים ומעריצים, שחיכו מחוץ למועדון "הקוביה האדומה" בלונדון.

בין האורחים היו גם סולן להקת "דמאג'", ג'ייד ג'ונס, החבר של בייבי ספייס, אמה בנטון והשחקן מקס ביזלי, בן זוגה של סקרי ספייס, מל בי.

בעלה של פוש ספייס, דיוויד בקהאם, דפק ברז בגלל שהתאמן עם קבוצתו מנצ'סטר יונייטד שמתכוננת למשחק מחר בליגת האלופות נגד דינמו קייב.

הספייס נמצאות בימים אלו בעיצומו של קרב מכירות אלבומים מול להקת הבנים ווסטלייף, שהעיפה את "הולר" של הבנות מראש המצעד הבריטי, עם הסינגל החדש שלהם. ווסטלייף הוציאו את אלבומם החדש "מחוף לחוף", באותו יום שבו יצא "לנצח".

במסיבה אמרה מל סי שאין יריבות אמיתית בין שתי הלהקות: "אנחנו באמת מכבדות את מה שהם עשו. אנחנו לא רוצות להישמע מתנשאות, אבל גם אנחנו עשינו את זה. אנחנו עדיין רעבות, אבל כבר לא מיואשות יותר".

פוש ספייס אמרה שהאלבום החדש של הלהקה יותר "בוגר" מהאלבומים הקודמים: "המעריצים שלנו מתבגרים ואנחנו רוצות להתבגר עם המעריצים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully