וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע ברכבת בתל אביב: הוארך מעצר החשוד בדקירה

12.11.2014 / 13:06

בית משפט השלום בעיר הורה על הארכת מעצרו של נור אל-דין אל-חאשיה, החשוד כי דקר למוות השבוע את סמ"ר אלמוג שילוני בתחנת "ההגנה". השופט: "החשוד מסוכן ויש להשאירו במעצר"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (רביעי) על הארכת מעצרו בשבעה ימים נוספים של נור אל-דין אל-חאשיה, תושב שכם בן 18, החשוד כי דקר למוות השבוע את סמל ראשון אלמוג שילוני בתחנת רכבת "ההגנה" בתל אביב. "לאחר שעיינתי בראיות מצאתי כי קיים חשד מעבר לסביר לכך שקיימת עילת מעצר בעניינו, הן בשל מסוכנות והן בשל חשש להימלטות מהדין", קבע השופט בתום הדיון.

סמ"ר שילוני, תושב מודיעין בן 20, נדקר ביום שני האחרון ברחוב לוינסקי בסמוך לתחנת הרכבת. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, ופינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא במצב אנוש, ושם הוא הועבר לחדר ניתוח. מאוחר יותר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

פיגוע בתל אביב - כותרות נוספות:
אם החייל שנרצח בפיגוע: "מבקשת מעם ישראל לא להישבר"
חשד לפיגוע בתל אביב: חייל נדקר בסמוך לתחנת רכבת ההגנה
האזרח שהתנפל על המחבל: "אני לא גיבור, חייל נפגע"

אלמוג שילוני שנהרג בפיגוע הדקירה בתל אביב עם חברתו. באדיבות המשפחה
"לא נשאר לנו כלום". אלמוג שילוני עם חברתו/באדיבות המשפחה

אל-חאשיה, החשוד בביצוע המעשה, הוא שוהה בלתי-חוקי ללא עבר פלילי. על פי החשד, הוא הגיע לתחנת הרכבת ובכניסה לתחנה הוא דקר את שילוני כמה פעמים. שני עוברי אורח הגיעו לעזרת החייל והצליחו להדוף את אל-חאשיה ממנו. בשלב זה ניסה החשוד להימלט לרחוב לבנדה הסמוך. שלושה אזרחים, ובהם אחד שנשא גרזן, רדפו אחריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

כוחות יס"מ של המשטרה הצטרפו למרדף, ובבניין נטוש הם הצליחו להשתלט עליו והוא נעצר. ברשותו נמצאה הסכין ששימשה לדקירה. במהלך המרדף נפצע באורח קל גבר בשנות ה-50 לחייו. הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר, יחד עם אישה שלקתה בחרדה.

בשיחה עם וואלה! חדשות לאחר קבלת הבשורה אמרה אמו של אלמוג, מיכל, כי "הוא חסר לי מאוד. לא יכול להיות שהוא לא עמד בזה". "לא נשאר לנו כלום. הוא היה חזק, אני לא יודעת איך הוא הצליח הנבלה הזה (המחבל - א"א), אבל הוא היה חזק. איך הם הרגו לי אותו?".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully